فونیکسریمکسبهتام

موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد

عصر خودرو- طبق اطلاعات جدید به نظر می‌آید که شرکت هیوندای از وجود موتور T GDi بر روی جدیدترین سری ولستر خبر می‌دهد.

موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴:۰۰
  • موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد
  • موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد
  • موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد
  • موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات جدید منتشر شده، به نظر می‌آید که جزئیات تازه‌ای از موتور سری جدید اتومبیل هیوندای ولستر به دست آمده است.

اولین اطلاعات مرتبط با Hyundai Veloster N در سال 2018 به دست مخاطبین رسید. در آن زمان اعلام شد که شرکت هیوندای قصد دارد تا یک اتومبیل با موتورهایی متفاوت تولید کرده و در اختیار خریداران خود قرار دهد.

اطلاعات فنی و جزئیات مرتبط با خودروی Hyundai Veloster N
طبق گزارشات، موتور قرار گرفته بر روی اتومبیل جدید هیوندای قادر است در زمان انتقال انرژی به چرخ‌های جلو 280 اسب‌بخار و در زمان حرکت دادن چرخ‌های عقب 300 اسب‌بخار را تولید کند. موتور مذکور نمونه‌ای 2.5 لیتری توربو شارژ معرفی شده بود. این اطلاعات تا هفته پیش کمی مبهم بود، تا آن که تصویری از خودروی Veloster N با عنوان اتومبیلی به همراه موتور توربو T GDi منتشر شد. همان طور که انتظار می‌رفت این موتور نمونه مورد نظر است که دو سال پیش صحبت‌هایش پیش آمده بود.

گفتنی است که موتور مذکور در محصولات دیگر این شرکت مانند Kia Sorento و Genesis GV80 نیز حضور دارد. موتور T GDi بر روی سورنتو می‌تواند 277 اسب‌بخار را با گشتاور 311 پوند بر فیت تولید کند. این ارقام در اتومبیل کراس‌اوور Genesis GV80 به ترتیب 300 و 311 است. از آنجایی که خودرو با محورهای جلو شروع به حرکت می‌کنند مشخص نیست که ترتیب اعلام شده در 2 سال گذشته صحت دارد.

با توجه به پیکربندی نسل جدید این خودرو به نظر می‌آید که موتور T GDi بتواند قدرتی مطابق با 280 اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار دهد. در حال حاضر مدل معمولی سری اتومبیل‌های ولستر قادر است 250 اسب‌بخار را با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر تولید کند. گفتنی است بر اساس اطلاعات و ادعا‌های شرکت هیوندای اتومبیل هشت سرعته Veloster N قرار شده تا از یک سیستم انتقال جدید و قدرتمند نیر برخوردار شود. این سیستم انتقال از تعدادی پمپ روغن و باطری جدید برای بازدهی و قدرت بیشتر بهره‌مند خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم