فونیکسریمکسبهتام

تجهیز تاکسی‌های فعال در منطقه ۲ به کاور جداکننده

عصر خودرو- معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و رانندگان، ایمن سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر کرونا اجرا شد.

تجهیز تاکسی‌های فعال در منطقه ۲ به کاور جداکننده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، امیرحسین حیدر نیا، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه دو با اعلام این خبر گفت: با توجه به سهم ناوگان حمل و نقل عمومی در شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمن سازی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فعال در منطقه با هدف صیانت سلامت رانندگان و شهروندان در برابر ابتلا به بیماری کرونا اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به تجهیز بیش از یکهزار دستگاه تاکسی به کاور جدا کننده راننده، گفت: در مرحله نخست بیش از 500 عدد کاور محافظ راننده با همکاری سازمان تاکسیرانی در خطوط پر تقاضای منطقه از جمله پایانه‌های سازمان آب، میدان صنعت و ونک توزیع شد.

    حیدرنیا افزود: در مرحله دوم 500 عدد کاور جداکننده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه جهت تجهیز سایر خطوط تاکسیرانی تهیه و توزیع می‌شود.

    معاون شهردار منطقه 2 در ادامه به نصب کاور جداکننده راننده در بخشی از خطوط اتوبوسرانی منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال شیوع کرونا، با علامت گذاری طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها اجرا شد.

    به گفته وی به منظور حفظ سلامت رانندگان و شهروندان، ضمن توزیع محلول ضدعفونی کننده به تمامی اتوبوس و تاکسی‌های خطوط منطقه، شستشو و ضدعفونی اتوبوس‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

    حیدر نیا با بیان اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی از مشاغل پرخطر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برای آنها بسیار حائز اهمیت است افزود: بر همین اساس ضمن ارائه آموزش‌های لازم در خصوص الزامات بهداشتی به تاکسیرانان و رانندگان اتوبوس، بروشورهای آموزش الزامات بهداشتی در اتوبوس‌ها توزیع شد.

    وی در پایان نظارت بر رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو