فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

ستاد کرونا باید برای بازگشت طرح ترافیک تصمیم بگیرد

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ستاد کرونا باید برای بازگشت طرح ترافیک تصمیم بگیرد، گفت: عدم کسب درآمد از طرح ترافیک ضرر محسوب نمی شود.

ستاد کرونا باید برای بازگشت طرح ترافیک تصمیم بگیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می دانید امروز چند تذکر از سوی اعضا ارائه شد و بحث مهم توسعه و تجهیزات صنعت آب و فاضلاب بود.

    وی افزود: در سال گذشته یک مصوبه ای درخصوص تامین اعتبار داشتیم و براساس آن مصوبه چند تکلیف برای شرکت آب و فاضلاب در نظر گرفتیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آب و فاضلاب در سال گذشته در اسفند ماه چند نامه برای ما ارائه کرده بود که من آن را از طریق اتوماسیون برای اعضا فرستادم که همین امر باعث ناراحتی اعضا شده بود.

    محسن هاشمی ادامه داد: امروز دو مصوبه در این خصوص داشتیم که یکی از آنها مربوط به تاسیسات آب اضطراری بعد از وقوع زلزله بود.

    وی درخصوص اینکه شنیده شده شورای حل اختلاف وزارت کشور دو مصوبه شورای شهر تهران را بازگردانده است آیا صحت دارد یا خیر گفت: ما تمام مصوباتمان باید به هیأت تطبیق برود و طبیعی است که برخی مواقع برخی از این ها را رد کنند و  یا ایراد بگیرند.

    هاشمی گفت: 7 بند مصوبه بودجه را هیأت تطبیق موافق نبود اما به هیات حل اختلاف رفت و در آن جا نظر ما رو پذیرفتند و قرار شد در یک جلسه مجدد به این موضوعات رسیدگی شود.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اجرای مجدد طرح ترافیک از روز 29 اریبهشت گفت: شورای عالی ترافیک شهر تهران جلسه ای تشکیل داد اما قرار شد مصوباتش به ستاد ملی کرونا برود.

    وی ادامه داد: در آنجا گفته شد که ما هیچ وقت تصمیم به ملغی کردن طرح ترافیک نگرفتیم و این تصمیم آقای وزیر بهداشت بود و در حال حاضر هم مصوبه اجرای مجدد طرح ترافیک باید برود به ستاد ملی کرونا تا در آنجا درباره آن تصمیم گیری شود.

    وی در پاسخ به اینکه این درست است که گفته می شود به خاطر عدم اجرای طرح ترافیک شهرداری تهران ضرر میلیاردی کرده است گفت: طرح ترافیک که برای پول درآوردن نیست بلکه برای کاهش آلودگی هواست و عدم کسب درآمد از آن را ضرر متصور نمی شویم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو