فونیکسریمکسبهتام

هیوندای توسان رکورد زد!

عصر خودرو- هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده که خودروی شاسی بلند هیوندای توسان در بازار آمریکا به رکورد فروش یک میلیون دستگاه دست یافته است.

هیوندای توسان رکورد زد!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی هیوندای موتورز که یکی از بزرگترین و موفق ترین خودروسازان کره جنوبی به شمار می رود و سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده، به تازگی اعلام کرده است که خودروی شاسی بلند هیوندا توسان در بازار ایالات متحده از زمان معرفی و عرضه در سال 2004 میلادی تاکنون توانسته به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برسد و موفقیت جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

    این بدان معناست که توسان موفق شده پس از گذشت 16 سال از حضور در بازار ایالات متحده آمریکا چنین رویکردی را برای خود برجای بگذارد.

    طبق گزارشی که در وبسایت CarBuzz آمده است، این خودرو که در سال 2004 میلادی معرفی و عرضه شد تاکنون سه نسل از آن روانه بازارهای جهانی شده که یکی از آنها در سال 2010 و دیگری در 2016 میلادی معرفی شد و حالا انتظار می‌رود چهارمین نسل از آن نیز در سال جاری میلادی رونمایی شود.

    میزان فروش توسان که پرفروش ترین خودروی شاسی بلند هیوندای موتورز به شمار می‌رود، در ماه گذشته میلادی یعنی آوریل 2020 نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد یک رشد 7 درصدی بوده است. در واقع در ماه گذشته میلادی بالغ بر دو سوم فروش کلی هیوندای موتورز از خودروهای شاسی بلند بوده است.

    از آنجایی که قیمت پایه هیوندای توسان 23 هزار و 550 دلار اعلام شده است، این خودرو گزینه مناسبی برای بسیاری از مشتریان و خریداران به شمار می رود و در دو مدل که یکی از آن‌ها پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت موتور 161 اسب بخار و دیگری مدل چهار سیلندر 2.4 لیتری با قدرت موتور 181 اسب بخار در بازار موجود است و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

    بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو برآورد اعلام کردند که هیوندای احتمالاً برای طراحی نسل جدید این خودرو از زبان طراحی جدید خود که در محصولاتی همچون هیوندای النترا و سوناتا نیز استفاده کرده، بهره خواهد گرفت و انتظار می رود نسل جدید این خودرو با ظاهری متمایز و شگفت انگیز معرفی و رونمایی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو