فونیکسریمکسبهتام

خودرو k۱۳۲ ایران خودرو چقدر قیمت می‌خورد؟

عصر خودرو- یک فعال بازار خودرو می‌گوید: به نظر می‌رسد نرخ کارخانه‌ای خودرو K۱۳۲ حدود۱۰۰میلیون تومان باشد اما چنانچه قرار باشد این خودرو به بازار عرضه شود مطمئنا نرخ آن به بالای ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

خودرو k۱۳۲ ایران خودرو چقدر قیمت می‌خورد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تجارت نیوز، موج قیمت‌ های بی‌حساب و کتاب در بازار خودرو باعث شد که برخورد تعزیراتی با گرانفروشان خودروی صفر در بازار آغاز شود. حالا هفت روز بیشتر از این نوع برخوردهای پلیسی نگذشته که فعالان بازار خودرو از عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان خبر می‌دهند، همین خبر می‌تواند دوباره موجی از افزایش نرخ خودروها را در بازار به همراه داشته باشد؛ این گفته‌ها در شریطی است که اخیرا فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو در گفت‌وگوی ویژه خبری از عرضه خودرو خودروی «132 K» در بهمن ماه خبر داد. آیا با توجه به شرایط موجود عرضه خودروهای جدید به بازار چقدر جدی است؟

    در همین حال یک فعال بازار خودرو درباره وضعیت بازار خودرو به تجارت‌نیوز گفت: تا چندی پیش با برخی اقدامات بازار خودرو به طور مقطعی به آرامش رسید اما از امروز به بعد زمزمه افزایش نرخ خودرو به گوش می‌رسد. ممکن است طی فردا یا پس فردا نرخ خودروها مجدد نوسان داشته باشد؛ چرا که عرضه خودرو دوباره از سوی خودروسازان کاهش یافته است. طی چند روز گذشته افراد خودروها را ویرایشی می‌فروختند این در حالی است دیگر نمایندگی‌ها هم خودرو ویرایشی نمی‌فروشند.

    فیروز نادری افزود: در آستانه تعطیلات عید فطر و تابستان هستیم تقاضا برای خرید خودرو در بازار افزایش یافته است. خودروسازان فعلا خودرویی برای تحویل به مشتریان ندارند. با یک سری اقدامات رعب و وحشت در بازار ایجاد کردند و همین موضوع منجر به کاهش اجباری نرخ خودروها شد.

    او در پیش‌بینی درباره نرخ خودروK132 اظهار کرد: به نظر می‌رسد نرخ کارخانه‌ای این خودروی جدید 100 میلیون تومان باشد اما چنانچه قرار باشد این خودرو به بازار عرضه شود مطمئنا نرخ آن به بالای 200 میلیون تومان خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو