فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو خبر داد:

۱۲ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان می شود

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر از عرضه ۱۲ هزاردستگاه از محصولات این خودرو ساز درراستای تامین نیاز واقعی مردم به خودرو و متعادل سازی قیمت ها دربازار، طی روزهای آینده داد.

۱۲ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درحاشیه طرح کمک مومنانه شرکت ایساکو گفت : با تدابیر جدید وزارت صمت و رفع موانع موجود و با افزایش عرضه خودرو به بازاردیگر شاهد فعالیت‌های دلال‌گونه نخواهیم بود.

    وی درباره دپوی خودروهای بدون پلاک گفت: هیچ خودرویی حق خارج شدن از نمایندگی و یا خودروساز بدون پلاک را ندارد. خودروهایی که در نمایندگی تحویل مشتری می شود قطعا دارای پلاک است.

    مقیمی  ضمن رد شائبه  هر گونه احتکار و با اشاره به انتشار عکس های  هوایی از پارگینگ های خودرو سازان در فضای مجازی افزود:بعضی از خودروها دارای کسری تک قطعه هستند که با ترخیص کالا از گمرگ این خودروها تکمیل و به مشتریان تحویل داده خواهدشد.

    مقیمی بااشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری از اولویت های ایران خودرو است ، خاطر نشان ساخت : تکمیل و تحویل حتی یک خودرو به مشتری برای این خودرو ساز از اهمیت بالایی قرار دارد .

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروتصریح کرد : این قول را به شهروندان عزیز مان می دهیم که با سازو کارهای صورت گرفته ، روند تولید و عرضه خودرو به بازار با سرعت در حال انجام است که نتیجه مملوس آن درروزهای آتی نمایان خواهد شد.

    وی به مقایسه تولید خودرو درایام کرونا در ایران خودرو و شرکت های خارجی پرداخت و گفت: آمارهای تولید خودروسازان خارجی نشان از کاهش شدید تولید دارند در حالی که در ایران خودرو با همت کارکنان و با تلاش جهاد گونه شاهد افزایش تولید بیش از 25 درصدی تولید خودرو در اردبیهشت ماه نسبت به ماه مشابه سال گذشته بودیم .

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، میزان تولیداین خودرو ساز در اردیبهشت 98 را بالغ بر 34 هزار دستگاه عنوان کرد و اظهارداشت : این درحالی است که این میزان تولید در اردیبهشت ماه امسال به بیش از 45 هزار دستگاه رسیده است.

    مقیمی همکاری و حمایت سرپرست وزارت صنعت ، معدن وتجارت در رفع مشکلات موجود را ستود و افزود:تامین منابع ارزی مورد نیاز و همکاری در خصوص ترخیص قطعات از گمرگ در سایه تعامل و همکاری صورت گرفته است.

    وی در پایان از اقدامات صورت گرفته توسط قوه قضائیه و نهادها و سازمان های مسئول جهت نظارت و کنترل بازار خودروبا هدف ثبات دراین بازار قدر دانی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو