فونیکسریمکسبهتام

وزیر بهداشت؛

مردم در تعطیلات عید فطر سفر نکنند

عصر خودرو- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : از مردم تقاضا می کنم در تعطیلات عید فطر رعایت کنند و سفر نروند .

مردم در تعطیلات عید فطر سفر نکنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، دکتر سعید نمکی در حاشیه تله کنفرانس با وزرای بهداشت کشورهای همسایه افزود: بزرگترین نگرانی ما این است که با رعایت نکردن فاصله گذاری و نیز نکات بهداشتی بویژه در ایام تعطیلات پیش رو ، دوباره گرفتار اوج هایی از بیماری کرونا در کشور باشیم.
    وزیر بهداشت گفت: از مردم خواهش می کنم این تعطیلات عید فطر را هم رعایت کنند و سفر نروند ، قطعا سفرهای جدید یعنی ابتلای جدید به این بیماری. در بسیاری از نقاط هنوز بالای 90 درصد جمعیت به بیماری مبتلا نشده است و اگر اتفاق جدید بیفتد و این سفرها باعث یک خیز جدید بیماری شود، کار برای ما بسیار سخت خواهد شد.
    وی گفت: کسانی که برای تفریح به سفر می روند برای مدت طولانی این بیماری را باید با خود به همراه بیاورند و ضمن اینکه همه هم از این بیماری جان سالم بدر نمی برند.
    وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم مراعات و از سفر خودداری کنند، افزود: در استان های قرمز نباید نه کسی خارج شود و نه کسی به آنجا سفر کند.
    دکتر نمکی گفت: این تصور که در استان های گرمسیر فعالیت ویروس کرونا متوقف خواهد شد، خیالی بیهوده است. هموطنان کمی بیشتر صبوری کنند تا ان شاءالله بتوانیم تا پایان خرداد شاهد وضعیت مطلوبتری باشیم.
    نشست تله کنفرانس وزیر بهداشت با وزرای بهداشت کشورهای قطر، یمن ، امارات ، عمان و کویت با موضوع تجارب مقابله با بیماری کرونا عصر امروز در محل وزارت بهداشت برگزار شد .

    اعلام آمادگی ایران برای مدیریت کرونا در کشورهای همسایه
    وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به پنج کشور عربی اعلام آمادگی کردیم تا در زمینه انتقال تجربیات برای مدیریت ویروس کرونا با آنها همکاری داشته باشیم.
    دکتر سعید نمکی در حاشیه تله نشست با وزرای بهداشت پنج کشور قطر، یمن، امارات عربی متحده ، کویت و عمان افزود:گزارشی از وضعیت کرونا در آن کشورها را شنیدیم و افتخارات ارزنده ای را که جمهوری اسلامی ایران در این مدت کسب کرده است به اطلاع آنها رساندیم.
    وی گفت: از کشور قطر به خاطر ارسال برخی از تجهیزات پیشگیری درخصوص این بیماری تشکر و نیز برای کمک های فنی و تخصصی به آنها اعلام آمادگی کردیم .
    وزیر بهداشت افزود: ما درخصوص مدیریت بیماری و تحقیقات گسترده ای که با طرح های علمی درزمینه کرونا انجام داده ایم، نتایج ارزشمندی کسب کرده ایم که می توانیم به کشورهای همسایه منتقل کنیم.
    وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برای گسترش روابط تجاری با کشورهایی نظیر کویت، عمان و قطر اعلام آمادگی کردیم تا بتوانیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اعمال آنها در مرز، روابط تجاری بهتری با هم داشته باشیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو