فونیکسریمکسبهتام

وقوع روزانه ۱۹۰۰ فقره تصادف در پایتخت

عصر خودرو- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از جذب ۸۴ مأمور جدید در گروه بازرسان نامحسوس پلیس راهور پایتخت خبر داد.

وقوع روزانه ۱۹۰۰ فقره تصادف در پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امروز همایش آموزشی 84 نفر از بازرسان جدید کنترل ترافیک که در فروردین و اردیبهشت ماه جذب پلیس راهور شده بودند، در ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برگزار شد. 

    رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، بازرسان نامحسوس جدید، آموزش دیده و سازوکار چگونگی درج و ثبت تخلفات را آموختند. 

    وی با اعلام این مطلب که پلیس نامحسوس حدود 2 دهه است که فعال است، اعلام کرد: فعالیت این دسته از مأموران همیشه با فراز و نشیب همراه بوده، اما حدود 10 ماه است که فعالیت بازرسان نامحسوس با جدیت در حال انجام است و پلیس راهور نیز نسبت به جذب افراد علاقمند در این حوزه فعال بوده است. 

    وی گفت: ‌این دسته از افراد نسبت به ثبت تخلف رانندگان بنا بر آموزش‌های لازم اقدام کرده و پس از بررسی، در صورت صحت، تخلفات به نام راننده متخلف ثبت می‌شود. 

    سرهنگ رازقی داشتن مدرک کارشناسی، نداشتن نمره منفی و تخلف در کارنامه ترافیکی افراد علاقمند به فعالیت در حوزه بازرسان نامحسوس را از جمله شرایط اولیه برای ورود به این عرصه دانست و گفت: این افراد پس از جذب، آموزش‌های لازم را دریافت کرده و سپس مانند یک مأمور می‌توانند تخلفات صورت‌گرفته را وارد سامانه پلیس کنند. 

    رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت به وقوع روزانه 1800 تا 1900 فقره تصادف در پایتخت اشاره و خاطرنشان کرد: خیلی از تصادفات خسارتی است، اما متأسفانه تصادفاتی جرحی هم به وقوع پیوسته و روزانه حدوداً کمتر از دو نفر فوتی در پایتخت به واسطه حوادث رانندگی داریم. 

    وی گفت:‌ بازرسان نامحسوس پلیس راهور به عنوان سفیران فرهنگ ترافیک علاوه بر گسترش فرهنگ ترافیکی، با پیشنهادات و اصلاحات ترافیکی به پلیس راهور در مدیریت ترافیک نیز کمک می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو