فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین در هراز و آزادراه قزوین-رشت

کندوان یک‌طرفه شد

عصر خودرو- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به یک‌طرفه شدن هراز و کندوان در روز ۱۶ خرداد، به یک‌طرفه شدن محور چالوس در روز جاری اشاره کرد و گفت: ترافیک‌ در محورهای چالوس و هراز و آزادراه قزوین-رشت، سنگین است.

کندوان یک‌طرفه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    * محور کندوان یک‌طرفه شد

    وی بیان کرد: از ساعت 10:00 امروز در محور کندوان در استان‌های مازندران و البرز‌، محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور، ‌از شهرستانک تا چالوس‌ و جنوب به شمال آزادراه تهران- شمال‌ از ساعت 10:00 اجرا ‌شد.

    * هراز از ساعت 8 صبح دوطرفه شد

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: از ساعت 08:00 امروز محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب ‌‌محور هراز‌ ‌لغو شد و تردد در این محور ‌دوطرفه ‌است.

    * ترافیک سنگین در کندوان، هراز و آزادراه قزوین-رشت

    محرابی‌نیا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک‌ در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال‌ حدفاصل کندوان
    تا پل زنگوله و حدفاصل مکارود تا مرزن آباد سنگین است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ترافیک‌ در آزادراه قزوین-رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و محدوده عوارضی امامزاده هاشم، سنگین است.

    محرابی‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل گالری امامزاده هاشم تا پلور و محدوده‌های بایجان، لهاش و مسیر رفت و برگشت حدفاصل سه راهی چلاو تا پارک جنگلی آمل، سنگین است.

    * ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

    وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده های گیلاوند، دماوند و دلیچایی خبر داد.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه ترافیک در آزادراه تهران-شمال روان است، افزود: ‌در محورهای شمالی بارش خاصی نداریم.

    * ترافیک در آزادراه کرج-قزوین سنگین است

    محرابی‌نیا ادامه داد:دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده بهشت سکینه نشان می‌دهد.

    * افزایش 16.5 درصدی ترافیک راه‌ها

    وی بیان کرد: ‌بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2269 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، کل تردد ثبت‌شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل 16.5 درصد افزایش دارد، در همین مدت ‌سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 ثبت شد.

    * آزادراه کرج-تهران پرترافیک ترین جاده کشور

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در آزادراه کرج-تهران، آزادراه ‌کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

    * ‌‌6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌ مسدود است

    وی با اشاره به انسداد‌ محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 ‌و امکان تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو، گفت: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، ‌محور سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان و ‌محور فرعی شمشک-دیزین ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

    * کندوان 16 خرداد هم یک‌طرفه می‌شود

    محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 17 خرداد در ‌محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است‌.

    ‌وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 16 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از میدان امیرکبیر کرج‌ به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: ‌‌تردد ‌تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

    * هراز 16 خرداد یک‌طرفه می‌شود

    محرابی‌نیا افزود: در محور هراز‌ تردد خودرو از ساعت 12 روز جمعه 16 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام پلیس را در منطقه، تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ یک‌طرفه خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است، گفت: تردد ‌کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 18 روز شنبه 17 خرداد در ‌محور هراز ممنوع است.

    ‌* محور فیروزکوه جمعه یک‌طرفه می‌شود

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در جاده ‌تهران-فیروزکوه-قائمشهر تردد‌ تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 16 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه-تهران ممنوع است.

    * محدودیت تردد کامیون در محور قدیم رشت - قزوین‌

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 16 خرداد ممنوع است.

    وی اظهار کرد: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 24 روز جمعه 16 خرداد ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه-تهران است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو