فونیکسریمکسبهتام

آرتئون ۲۰۲۱ در چین رویت شد+ تصاویر

عصر خودرو- آرتئون یکی از برندهای جوان در مجموعه فولکس واگن است که از سال ۲۰۱۷ تا کنون ارائه شده است. این خودروی بزرگ خانوادگی در کلاس های ۵ درب فست بک و ۵ درب استیشن واگن در آلمان و چین تولید شده است.

آرتئون ۲۰۲۱ در چین رویت شد+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، همانند سایر محصولات فولکس واگن؛ آرتئون نیز با گزینه ها متنوع در بخش پیشرانه پیش روی مشتریان قرار داشته است. برای مثال در بازار اروپا این خودرو با 6 موتور مختلف ارائه شده است. تریم های الگانس، آر لاین، اس ایی، اس ایی ال و اس ایی ال پریمیوم نیز باتوجه به بازار هدف در کاتالوگ فروش آن قرار دارد.

یکی از قویترین مدل های آرتئون با موتور توربوشارژ 2 لیتری ویژه بازار آمریکا است که خروجی آن برابر با 268 اسب بخار و گشتاور 258 پوندفوت محاسبه شده است.

اما جدیدترین خبر در رابطه با آرتئون به انتشار تصاویری از مدل 2021 استیشن واگن آن در کشور چین مربوط می شود که یکی از مهمترین بازارهای این خودرو محسوب می شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، ارتفاع این استیشن واگن در مقایسه با نمونه قبلی مقداری افزایش یافته تا شمایل آن بیشتر به یک محصول شاسی بلند نزدیک شود.

به اعتقاد گروهی از کارشناسان؛ معرفی استیشن واگن های جدید شبیه آرتئون 2021 که ارتفاع آنها از سطح زمین افزایش یافته، زمینه ای را برای ایجاد یک کلاس جدید بدنه در صنعت خودرو ایجاد می کند که استیشن واگن را از مفهوم سنتی آن به سمت اس یو وی سوق می دهد.

هنوز در رابطه با تریم ها، امکانات و جزئیات مدل 2021 اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما این اصالت این تصاویر مورد تایید قرار گرفته و اشاره شده که نمونه سفید رنگ از موتور خانواده 330 تی اس آی استفاده می کند که بدین ترتیب باید آنرا یک 2 لیتری توربوشارژ با 184 اسب بخار خروجی بدانیم.

در نمونه زرد رنگ نیز از موتور 380 تی اس آی استفاده شده که این کد نیز به مفهوم حضور یک تپنده توربوی 4 سیلندر با 220 اسب بخار خروجی خواهد بود.

همچنین منابع آگاه به تریم R در بازار اروپا اشاره داشته اند که از موتور قدرتمند 330 اسب بخاری استفاده خواهد کرد و یک رقیب جدی برای گلف آر محسوب می شود.

گفتنی است؛ آرتئون در بازار چین به CC  شهرت دارد و به همین دلیل است که روی بدنه آن نامی از آرتئون مشاهده نمی شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم