فونیکسریمکسبهتام

برای اولین بار در ایران

آغاز پیش فروش ون و مینی بوس جک SUNRAY+جدول

عصر خودرو- پیش فروش ون ۱۴نفره و مینی بوس ۱۶ نفره جدید جک با نام SUNRAY برای نخستین بار در ایران آغاز شد.

آغاز پیش فروش ون و مینی بوس جک SUNRAY+جدول
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو»، این محصول جدید از برند خوشنام جک در بازار ایران با طول 6 متر و ارتفاع 2670 میلیمتر در زمره کاربردی ترین خودروهای کنونی بازار به حساب می آید که تقریبا بدون هیچ رقیبی، گزینه ای ایده آل برای استفاده در ناوگان مینی بوس و کاربری های ون است.

    طراحی ظاهری این ون جذاب، بنا بر اعلام JAC، توسط مرکز طراحی جک در تورین ایتالیا انجام شده و طراحی داخلی آن نیز در مرکز مهندسی جک در ژاپن صورت گرفته است و از نظر عملکرد و جزئیات طراحی شباهت های زیادی به ون مرسدس بنز اسپرینتر دارد.

    ون SUNRAY با پیشرانه چهار سیلندر دیزلی خطی با حجم 2746 سی سی از نوع Common Rail بهره می برد. حداکثر توان تولیدی SUNRAY با این پیشرانه 134 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن که منجر به کشش قابل قبولی می شود، 350 نیوتون متر است که از دور موتور 1800 تا 2600 به صورت پیوسته به دست می آید. SUNRAY از گیربکس 6 سرعته بهره می برد و استاندراد آلایندگی آن یورو5 EEV اعلام شده است. این ون در بخش ایمنی به ترمز های دیسکی در جلو و عقب مجهز شده است و از تکنولوژی هایی نظیر ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD بهره می برد. جدیدترین محصول JAC برای بازار ایران در بخش امکانات رفاهی و تکنولوژی ها به امکاناتی نظیر شیشه های برقی، چراغ روشنایی در روز Day Light، دو کیسه هوا، سنسور عقب، نمایشگر LCD، تاخوگراف و پله سوار شدن جمع شونده مجهز شده است.

    ون جدید جک و مینی بوس 16 نفره SUNRAY در مجتمع صنعتی آرین پارس موتور از گروه آرین سرمایه به تولید می رسد و خدمات پس از فروش آن توسط شرکت آرین دیزل پایا که سابقه عرضه کامیونت JAC را دارد، ارائه خواهد شد.

    بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده برای پیش فروش این خودرو، ون 14 نفره SUNRAY با قیمت 720 میلیون تومان و پیش پرداخت 432 میلیون تومان با سود مشارکت 18درصد و سود انصراف 15 درصدی عرضه می شود. مینی بوس 16 نفره نیز با قیمت 730 میلیون تومان، قابل عرضه با پیش پرداخت 438 میلیون تومان است. موعد تحویل هر دو مدل SUNRAY شهریور سال جاری اعلام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو