فونیکسریمکسبهتام

سفر یک سره از غرب به شرق آمریکا بدون اضطراب پیمایش

گامی مهم در گسترش خودروهای برقی

عصر خودرو- حالا دیگر از لس آنجلس تا واشنگتن دی سی (از غرب تا شرق) را می توانید بدون دغدغه با خودروی برقی طی کنید و به اضطراب پیمایش دچار نشوید.

گامی مهم در گسترش خودروهای برقی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در مسیر غرب به شرق آمریکا، جایگاه های 350 کیلوواتی برای شارژ خودرو به فاصله های مناسب ایجاد شده اند طوری که مسافرت یک سره بدون نگرانی امکان پذیر شده است.

    هر چند که تقریباً هیچ کس در برنامه های تفریحی و مسافرتی خود در آمریکا مسافرت طولانی شرق به غرب را در برنامه های خود نمی گنجاند اما اگر شبکه ی جایگاه های شارژ خودرویی بتواند ادعا کند این میزان پیمایش را می تواند برای مشتری بدون دغدغه فراهم کند، امتیازی به حساب می آید که می تواند به آن ببالد و مشتری جذب کند. پیش از این هم تسلا روی چنین قابلیتی مانور داده بود که به افزایش ارزش سهام و افزایش متقاضیان خودروهایش تبدیل شد حالا شرکتی به نام Electrify America  که معنی تحت الفظی آن «آمریکا را برقی کنید» است روی چنین تبلیغات دهان پرکنی کار می کند.

    شبکه جایگاه های شارژ باتری خودرو که پشتیبان مالی اصلی آن فولکس واگن است روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین مسافرت غرب به شرق یعنی از لس انجلس تا واشنگتن دی سی را در مسیرهای I-15  و I-70‌ طی کرده است. در طول این مسیر جایگاه های 350 کیلوواتی به فواصل مناسب تعبیه شده اند و چون 350 کیلوواتی است،‌ در عمل جایگاه سریع شارژ به حساب می آید.

    انتونی لمبکین قائم مقام عملیاتی «الکتریفای آمریکا» می گوید: «هدف اصلی شرکت همیشه پیشبرد و گسترش خودروهای برقی در ایالات متحده است که این کار را از طریق افزایش احساس اطمینان در مصرف کنندگان دنبال می کند. کامل شدن اولین مسافرت از این سو به آن سوی کشور گام مهمی برای رسیدن به این هدف است. معنی این مسافرت نمادین این است که مسافرت های طولانی تر با خودروی برقی ممکن شده است. امید ما این است که تعداد بیشتری از مردم از خودروهای بنزینی و گازوئیلی به خودروهای برقی گرایش پیدا کنند.»

    این شرکت قصد دارد در ماه سپتامبر (شهریور) مسیر دوم یعنی از لس انجلس تا فلوریدا را به شبکه شارژ سریع با فواصل مناسب تجهیز کند. به تدریج روی نقشه خطوط پررفت و آمد به این زیرساخت مجهز می شوند تا سرتاسر کشور مسیر خودروهای برقی خالی از استرس و اضطراب باشد.

    در حال حاضر الکتریفای آمریکا بزرگترین شبکه نصب و تجهیز جایگاه شارژ سریع در این کشور است. برنامه این شرکت تا سال 2021 افزودن 800 جایگاه جدید است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو