فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه

عصر خودرو- دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی خبر داد و گفت: تردد در محور هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است.

ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ سیاوش محبی از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و عبور خودروها پرحجم است.

    وی با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان است گفت: حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

    رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی و مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

    محبی عنوان داشت: تردد در شهرهای شرق استان نیز به صورت نیمه سنگین در جریان است.

    وی تاکید کرد: هموطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و همچنین رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط