فونیکسریمکسبهتام

تعهدات معوق ۱۳ محصول ایران خودرو صفر شد

عصر خودرو- قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش ایران گفت : با روند کنونی تولید وتحویل خودرو به مشتریان ، تعداد تعهدات معوق ۱۳ محصول این خودرو به روز شده است.

تعهدات معوق ۱۳ محصول ایران خودرو صفر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، ناقدی برادران در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به همکاری زنجیره تامین وبه پشتوانه تولید در گروه صنعتی ایران خودرو ، افزود: از ابتدای سال جاری تا 18 تیرماه 93 هزار و 44 دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد نشان می دهد.

    وی اظهارداشت : باوجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز 70 درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است .‌

    ناقدی با اشاره به این که با تکمیل خودروهای ناقص تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان افزایش خواهدیافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا 18 تیرماه ، 105 هزارو 231 دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 34درصد رشد نشان می هد.

    قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش از مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری ، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو ، یکپارچه سازی سیتم تحویل در هفت سایت تولیدی ، کاهش توقف خودرو ها در نمایندگی ها وعرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتریان عنوان کرد.

    وی افزود: پیش ثبت نام 60 هزار نفر برای  محصول پروژه  K132  نشان از استقبال بالای بازار از این محصول می دهد.

    ناقدی در ادامه افزود: از 15 هزار دستگاه تعهد داده شده در فروش فوق العاده گذشته، حدود 9 هزار خودرو فاکتور شده است که پس از طی فرایند شماره‌گذاری، تحویل مشتریان خواهد شد.

    وی گفت: نمایندگی ها بخشی از شبکه اصلی گروه صنعتی ایران خودرو هستند و ما به دنبال کسب درآمد پایدار برای نمایندگی ها هستیم و در حال حاضر هیچ کمیسیون معوق به نمایندگی‌ها نداریم.

    ناقدی افزود: دعوتنامه های دنا پلاس اتوماتیک از اوایل مرداد ماه برای مشتریان ارسال می  شود. این خودرو تمام تست های عملکردی فنی و کیفی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

    خبر در حال تکمیل است...

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو