فونیکسریمکسبهتام

چرا تیگو۵ مدیران خودرو در ایران موفق شد؟

عصر خودرو- در همه جای جهان تب میل خرید خودروهای شاسی بلند به سرعت در حال افزایش است و کشور ما نیز از این قائده مستثنی نیست.

چرا تیگو۵ مدیران خودرو در ایران موفق شد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایرانی ها کراس اوورهای با بدنه تنومند و ارتفاع بالا را دوست دارند و همواره مشتاق آن بوده اند. نمونه های موفق از اینگونه کراس اوورها هیوندای سانتافه بود که به پرفروش ترین خودروی وارداتی بدل گردید. همین دیدگاه در بین خودروهای تولیدی نیز وجود داشت و اولین محصول کراس اووری که دارای بدنه بزرگ و تنومند بود خودروی تیگو5 محصول مدیران خودرو بود که در سال 1394 وارد بازار شد و همگان به لحاظ هیبت و قدرت آن را نمونه ایی مشابه هیوندای سانتافه با قیمتی اقتصادی تر می دانستند.

    در همان ارزیابی های اولیه، تیگو5 نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد، و امید موفقیت در بازار را نوید داد، محصولی که در سایر بازارها نیز توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.

    بدنه جادار و مستحکم که در تست های مختلف ایمنی به خوبی قدرت خود را نشان داده در کنار آپشن های متعدد ایمنی و رفاهی  را می توان از مشخصه های بارز این خودرو دانست. امروز می توان نمونه های از تیگو5 را در بازار با کارکردهایی معادل 400 الی 500 هزار کیلومتر یافت که کاملا سالم و مورد رضایت مشتریان هستند.

    یک شاسی بلند بزرگ، مستحکم و جا دار خانوادگی  با طراحی مناسب و مطابق میل مشتریان ایرانی، نتیجه کار نیز فروش بیش از 50.000 دستگاه خودرو از ابتدای ورود آن به بازار تا کنون بوده که آن را در زمره پرفروش ترین ها و موفق ترین های این سگمنت قرار داده است. تیگو5 در ایران دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفت، یکبار جراحی جزئی بیرونی و بار دیگر جراحی جزئی داخل، هر چند تغییرات اندک بود اما نتیجه آن قابل قبول و تاثیرگذار بود.

    شرکت مدیران خودرو همواره به مقوله نیازها و خواسته های بازار توجه ویژه ایی داشته و متناسب  با آن مدل های به روز شده و جدید محصولات خود را راهی بازار میکند  تا در کنار سیستم بهبود و ارتقاء کیفی مشتریان خود را راضی نگاه دارد و نشان دهد که به خواسته های آنها توجه ویژه دارد. تیگو5 نیز محصولی است که همواره از این اصل تبعیت میکند  و توانسته جایگاه خود را تثبیت نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو