فونیکسریمکسبهتام

اولین تصاویر واقعی از کوییک s

عصر خودرو- همزمان با آغاز پیش فروش ۳ محصول سایپا شما می‌توانید مشخصات فنی کوئیک s را در خبر زیر بخوانید.

اولین تصاویر واقعی از کوییک s
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر واقعی جدیدی از یک نمونه کوئیک جدید دیده شده است که به احتمال زیاد همان محصول دیده نشده سایپا یعنی کوئیک اس باشد.

    گروه خودرو سازی سایپا در پیش فروش اخیر خود هزاران نفر را برای فروش این محصول ثبت نام کرده و از آن‌ها وجه دریافت کرده است اما هنوز هم این خودرو رونمایی نشده و مصخص نیست چه ظاهری خواهد داشت. چند طرح کامپیوتری و یک سپر نیمه کاره تنها تصاویری بود که از این محصول منتشر شده بود این تصویر می‌تواند اولین تصویر واقعی از این محصول جدید باشد.

    کوئیک sآنچه که در این تصاویر مشخص است، پلتفرم کلی خودرو تغییرات چندانی را تجربه نکرده اما ظاهر متفاوتی با نسخه معمولی این خودرو دارد. با توجه به آنچه که در تصاویر دیده می‌شود سپر و جلو پنجره این خودرو تغییر کرده و ظاهر جدیدی به آن بخشیده است.

    در بخش مشخصات فنی‌ هم اتفاق جدیدی انتظار شما را نمی‌کشد و همان پیشرانه همیشگی M15 وجود دارد که با 1500 سی سی حجم ، 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و روی تمام خودروهای سایپا در پلتفرم x200 دیده می‌شود. این نیرو مثل همیشه از طریق گیربکس دستی 5 سرعته به چرخ های جلو می رسد.

    تجهیزاتی مثل کیسه هوا راننده و سرنشین، فرمان دی کات، کامپیوتر سفری، چراغ روشنایی در روز (day light)، سنسور دنده عقب و شیشه و اینه‌های برقی وجود دارند. از طرفی در تیپ فول آپشن علاوه بر موارد یاد شده آپشن‌هایی مثل نمایشگر و سیستم مولتی مدیای 7 اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم باد لاستیک ها، روکش صندلی چرم، دوربین دنده عقب، رینگ‌های آلومینیومی و رهیاب ماهواره‌ای از جمله امکاناتی است ک برای این خودرو پیش بینی شده است.
    جدا از تمام انتقاداتی که به طراحی‌‌ها و کیفیت خودروهای تولید شرکت سایپا وجود دارد اگر کوئیک را نمونه فیس لیفت شده تیبا 2 در نظر بگیریم، سایپا قدم بزرگی در طراحی خودرو برداشته است. با توجه به پلتفرم مشترک و تاریخ عرضه این دو محصول، کوئیک نمونه به روز رسانی شده‌ای از خودرو تیبا 2 است و در حقیقت دوست داشتنی‌تر هم به نظر می‌رسد.

    برای خودرو‌هایی که مدت‌ها از پیش فروش آن گذشته، انتظار برای رونمایی کمی عجیب به نظر می‌رسد اما با این جزئیاتی که از گوشه کنار صنعت خودرو به دست آمده است می‌توان ظاهر کلی آن را پیش‌بینی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو