فونیکسریمکسبهتام

صادقی نیارکی در حاشیه افتتاح ۱۱ طرح صنعتی در گیلان اعلام کرد:

برگزاری ۳ میز ساخت داخل با محوریت صنعت خودرو تا پایان سال

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سه میز ساخت داخل با محوریت صنعت خودرو تا پایان سال خبر داد و گفت : مردادماه میز ساخت داخل در بخش لوازم خانگی تشکیل و برگزار می‌شود.

برگزاری ۳ میز ساخت داخل با محوریت صنعت خودرو تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی چهارشنبه شب در حاشیه سفر سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به گیلان در جمع خبرنگاران، اجرای نهضت داخلی‌سازی و تولید داخل را یکی از اولویت‌های این وزارتخانه دانست و افزود : هدف‌گذاری امسال 3.2 میلیارد دلار داخلی سازی است که سهم استان گیلان 45 میلیون دلار می باشد.

    وی با تاکید بر لزوم تامین منابع ارزی و ریالی جهت تحقق هدف‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: برگزاری میز ساخت داخل از جمله برنامه‌های ما برای تحقق منابع مورد نظر است و در این راستا نخستین میز ساخت داخل در بخش خودروسازی را با هدف‌گذاری 66 میلیون یورویی برگزار کردیم.

    معاون امور صنایع از برگزاری وزارت صمت سه میز ساخت داخل با محوریت صنعت خودرو تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: مردادماه میز ساخت داخل در بخش لوازم خانگی برگزار می‌شود و در نظر است میز ساخت داخل سایر صنایع همچون ماشین‌آلات معدنی را نیز ایجاد کنیم.

    صادقی نیارکی، با بیان اینکه داخلی‌سازی و ساخت داخل باید به فرهنگی صنعت در کشور تبدیل شود، اضافه کرد: هدف حمایت از داخلی‌سازی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی است.

    وی با بیان اینکه اقتصاد کشور نیازمند درون‌زایی از طریق نگاه به توان داخلی است، یادآور شد: تولید داخلی و افزایش صادرات از طریق ایجاد بازار خارجی زنجیره صنعت را تکمیل خواهد کرد و در نهایت شاهد تاب‌آوری اقتصادی، بی اثر شدن تحریم‌ها، اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده ناشی از تولید و ارزآوری خواهیم بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط