فونیکسریمکسبهتام

بلک سریز جدید مرسدس معرفی شد؛

هیولای قدرتمند و یک رکورد در کمپانی آلمانی!

عصر خودرو- بلک سریز جدید یک رکورد تازه را نیز همراه خود دارد! این خودرو تبدیل به قدرتمندترین محصولی شده که تا کنون وارد فاز تولید اقتصادی(با هدف ارائه به بازار) مرسدس بنز شده است.

هیولای قدرتمند و یک رکورد در کمپانی آلمانی!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصرایران، مرسدس آ ام گ جی تی بلک سریز یکی از خاص ترین محصولات مرسدس بنز و البته برترین خودروهای جهان است که اخیرا تصاویر مدل 2021 آن منتشر شده و علاقه مندان کلاس اسپرت را باردیگر به تحسین خود واداشته است.

بلک سریز جدید یک رکورد تازه را نیز همراه خود دارد! این خودرو با پیشرانه 720 اسب بخاری خود تبدیل به قدرتمندترین محصولی شده که تا کنون وارد فاز تولید اقتصادی(با هدف ارائه به بازار) مرسدس بنز شده است.

آ م گ جی تی بلک سریز از موتور 4 لیتری 8 سیلندر توربودوقلو استفاده می کند و گشتاور آن نیز برابر با 800 نیوتن متر محاسبه شده است. این مجموعه با یک جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. دمای موتور نیز با استفاده از اینترکولرهای بزرگ تر مدیریت شده است.

در آزمایش ها برای شاخص صفر تا 96 کیلومتر، هیولای جدید مرسدس موفق شد طی 3.1 ثانیه این رکورد را ثبت کند. سرعت 200 کیلومتر برساعت نیز طی 9 ثانیه ثبت شده است. بیشینه سرعت روی 325 کیلومتر برساعت محدود شده است.

رینگ های 10 پره استاندارد در محور جلو 19 اینچی و در قسمت عقب 20 اینچی انتخاب و با لاستیک های پایلوت اسپرت کاپ 2 آر ام او از برند میشلن بطور اختصاصی هماهنگ شده اند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در طراحی ظاهری توجه ویژه ای به جزئیات اسپرت وجود داشته که مواردی مانند اسپویلر فیبرکربنی جلو، کانارد، هود اسکوپ(ورود هوا) روی درپوش موتور، رکاب اسپرت و باله عقب بسیار جلب نظر می کنند.

در قسمت کابین تمامی ویژگی های یک خودروی برتر و اصالت مرسدس بنز را براحتی می توان درک کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط