فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

توزیع بیش از ۴۴ هزار حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان گیلان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از زمان توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی تا کنون ۴۴ هزار و ۶۰۰ حلقه لاستیک میان متقاضیان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۴۴ هزار حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان گیلان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، فریبرز مرادی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از زمان توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی تا کنون 44 هزار و 600 حلقه لاستیک میان متقاضیان توزیع شده است.

    او  افزود: مالکان وسایل حمل و نقل جاده‌ای که کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت بیش از 4 تن و دارای پیمایش متناسب با ظرفیت ناوگان دارند می‌توانند برای دریافت حواله لاستیک به ادارات راهداری و حمل و نقل عمومی شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان   با بیان اینکه توزیع لاستیک هر ماه انجام می‌شود گفت: به متقاضیانی که از طریق سامانه و یا با مراجعه به ادارات راهداری نام نویسی کنند حواله 2 حلقه لاستیک پرداخت می‌شود.

    مرادی با اشاره به اینکه، این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفاه هرچه بیشتر رانندگان اجرا شده است،تصریح کرد:رانندگان بخش حمل و نقل کالا می‌توانند برای گرفتن حواله لاستیک به دفتر انجمن صنفی در پایانه بار رشت و یا به دفاتر انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان‌ها مراجعه کنند.

    وی  با بیان اینکه، گیلان 8 هزار و 41 راننده خودرو‌های باربری و 4 هزار راننده خودرو‌های مسافربری دارد، گفت: رانندگان کامیون در شهرستان رشت برای دریافت لاستیک با ارائه کارت هوشمند ناوگان به انجمن صنفی رانندگان که در پایانه بار رشت مستقر است اقدام کنند.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: متقاضیان دریافت لاستیک اتوبوس هم می‌توانند برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی به نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری رشت مراجعه کنند.

    مرادی  از رانندگان کامیون و اتوبوس در دیگر شهرستان‌های گیلان خواست برای دریافت لاستیک مورد نیاز به اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محل اقامت خود مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو