فونیکسریمکسبهتام

فورد موستانگ جدید چه ویژگی های خاصی ارائه می دهد؟

عصر خودرو-خودرو مک وان سریعترین موستانگی است که دارای جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته دبل کلاچ است.

فورد موستانگ جدید چه ویژگی های خاصی ارائه می دهد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴:۰۰
  • فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟
  • فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟
  • فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از 50 سال می‌گذرد و نزدیک به دو دهه است که آخرین مدل خودرو مک وان در فورد موستانگ جدید رونمایی شده است.

مک وان، سریعترین موستانگی است که می‌توانید بخرید و از قلمرو Shelby یا Boss است. این نام با الهام از خلبان جنگنده چاک یگر برگرفته شده است. "بعد از اتمام تولید اولین سری مک وان در سال 1978، نسل دوم در سال 2003 به تولید رسید و چندان موفق نبود.  به نوبه خود، موستانگ مک وان طی اولین سالی که عرضه شد، 295 رکورد سرعت و استقامت را شکست.

آخرین باری که فورد ماشین مک وان را در اوایل دهه 2000 میلادی ساخت، چندی پس از 2001 Bullitt بود. صدای موتور Bullitt در سال 2019 از مک وان قدرت می‌گیرد و این فقط راهی است که مدیر برنامه‌های اصلی فورد برای موستانگ می‌خواهد.

کارل ویدمان، مهندس برنامه فوق، می‌گوید: "من عاشق راهی هستم که موتور Bullitt تمام راه را برای تغییر مسیر بکشاند، این یکی از بهترین 5.0 لیتری است که ما تاکنون دیده ایم. " برای سرعت بخشیدن، این مجموعه دارای جعبه هوا و منیفولد ورودی از Shelby GT350، و همچنین یک بدنه دریچه گاز 87 میلی متر است.

ویدمن می‌گوید: "ما در تلاش برای افزایش قدرت موتور هستیم. در اینباره تصمیم گرفته ایم این خودرو با موتور Bullitt طراحی شود.

مک وان دارای 480 اسب بخار و 420lb فوت است.  استاندارد 5.0 لیتری GT ساخته شده این خودرو برای یک ماشین پیست است.  مک وان یک سیستم خنک کننده شدید دارد. کل نوار جلوی مک وان از استاندارد Mustang تغییر یافته است و نه تنها در طراحی که دارای برخی از نشانه‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل یکپارچه سازی با سیستم عامل است بلکه در سیستم خنک کننده جدید آن نیز حساب می‌شود.

نسخه‌ استاندارد مک وان، دارای جعبه‌دنده دستی 6 سرعته دبل کلاچ با فاصله کوتاه تعویض و سیستم انتقال نیروی دیفرانسیل عقب خواهد بود. جعبه‌دنده‌ خودکار 10 سرعته، یکی از امکانات قابل سفارش برای این خودرو است. اگر خریدار بخواهد شرایط فنی بهتر و نیروی عمود بر سطح بیشتری داشته باشد، تجهیزاتی مثل تایر‌های پهن‌تر ساخت میشلن، بالچه‌های اضافی و قاب چرخ نیز برای مک وان وجود دارد.

در فضای داخلی، تفاوت چندانی بین مک وان 2021 و یک موستانگ عادی دیده نمی‌شود. صرفا ادوات آلومینیوم، رکاب و دسته دنده‌ اختصاصی به خودرو اضافه شده است. خریدار می‌تواند برای جلب توجه بیشتر، روی بدنه رنگ‌های جدید مثل خاکستری جت جنگنده (Fighter Jet Grey) با خطوط رنگی روی نمای جانبی و پوشش درخشان روی کاپوت جلو را سفارش دهد. موستانگ مک وان 2021، بهار سال آینده با آستانه قیمت 50 هزار دلار وارد بازار امریکا و کانادا خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو