فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است

عصر خودرو- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در بازدید از شرکت زامیاد از نزدیک در جریان روند تولید محصولات این شرکت و تلاش برای تحقق شعار جهش تولید قرار گرفتند.

زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ارتباطات زامیاد، عزت الله اکبری علاوه بر بازدید، در نشستی با بهروز غفاری، مدیرعامل و نیز اعضای هیات مدیره شرکت زامیاد ضمن مثبت دانستن روند فعالیت های این شرکت در یکسال اخیر، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در زمینه افزایش تیراژ تولید، توسعه سبد محصول و نیز افزایش کیفی محصولات در زامیاد موجب شده است تا شاهد رشد کمی و کیفی تولید خودرو در بخش خودروهای تجاری باشیم.

    اکبری با بیان اینکه شرکت زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است، افزود: تمرکز بر افزایش داخلی سازی و نیز توجه به ارتقاء کیفی قطعات از جمله موارد مهم و ضروری مورد توجه در صنعت خودروسازی کشور است و شرکت زامیاد با بهره مندی از پتانسیل و توانمندی فنی بالای مجموعه خود، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده است.

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید خود از خط تولید محصولات مسافری این شرکت، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از فناوری جدید و بومی را یکی از برنامه ها و اولویت های اصلی قوای مجریه و مقننه دانست و افزود: به دنبال تحقق استراتژی تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با استفاده از توان داخلی هستیم و شرکت زامیاد به لحاظ داشتن توانمندی و دانش فنی بالا در حوزه تولید و عرضه محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین به خصوص حوزه حمل و نقل عمومی می تواند نقش مهم و راهبردی را به منظور تحقق این امر مهم ایفا کند.

    اکبری همچنین در ادامه تصریح کرد: با توجه به شعار سال "جهش تولید" باید تمرکز تولید را به سمت داخلی سازی و حمایت از توان داخلی متخصصان پیش ببریم. ضمن اینکه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در این راستا، آماده شنیدن مشکلات و موانع بخش تولید و پیگیری برای حل آنها است.

    گفتنی است، در این نشست، غفاری مدیرعامل شرکت زامیاد به تشریح برنامه‌های این شرکت برای افزایش تولید در سال جاری و تحقق شعار "جهش تولید" پرداخت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو