فونیکسریمکسبهتام

صفر تا صد ساخت مرسدس بنز کلاس A

عصر خودرو- در این گزارش خط تولید مرسدس بنز کلاس A را به نمایش گذاشته ایم.

صفر تا صد ساخت مرسدس بنز کلاس A
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرسدس بنز خودروساز آلمانی  اعلام کرده که به طور رسمی تولید کلاس جدید A را آغاز کرده که این نشانگر آغاز تولید نسل جدید اتومبیل‌های جمع و جور است.

    مرسدس بنز یکی از خودروسازهای محبوبی است که در حال حاضر در نسل چهارم خود قرار دارد.

    از زمان عرضه آخرین مدل مرسدس بنز، این خودروساز چندین گزینه موتور را ارائه داده است. در زیر کاپوت خودرو کلاس A یک موتور دیزل 1.5 لیتری dCi رنو وجود دارد که در خودروهای داچیا و نیسان نیز استفاده شده است.

    مدل سفارشی این اتومبیل از مارس 2018 در دسترس خریداران است؛ تمامی مدل‌های کلاس A دارای سیستم سرگرمی اتوماتیک با دو صفحه نمایش جداگانه هفت اینچی، چراغ‌های جلو و برف پاک کن اتوماتیک هستند.

    خودروهای مدل کلاس A دارای رتبه پنج ایمنی یورو NCAP با پنج ستاره است. در سال 1997 مرسدس بنز اولین سری کلاس A خود را در غالب یک مینی کامپکت با یک طراحی بسیار منحصر به‌ فرد و امکانات ایمنی فراوان وارد بازار کرد.

    اولین نسل این خودرو از پتنتی که به نام "سیستم ساندویچ" معروف است، تبعیت می‌کرد.در این سیستم هنگام تصادف و ضربه به جلو ماشین، بلوک موتور و گیربکس به زیر خودرو منتقل می‌شود و از آسیب جدی سرنشینان جلو، جلوگیری می‌کند.

    در این خودرو از سیستم دیفرانسیل جلو و کنترل پایداری الکترونیکی ESP استفاده شده است.همین موضوع باعث شد بنز کلاس A 1997 از Euro NCAP 4 ستاره ایمنی را دریافت کند.

    قوی‌ترین موتور نسل اول بنز کلاس A ،موتوری 1.689 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با گیربکس 5 سرعتِ دستی داشت که 90 اسب بخار نیرو تولید می‌کرد. بیشینه سرعت آن نیز به 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسید. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 4.9 لیتر بود.

    دلایل زیادی برای خرید بنز کلاس A وجود دارد.شاید بهترین دلیلی که خریداران را  به سمت خرید مرسدس بنز کلاس A سوق می‌دهد کم‌مصرف بودن و ایمنی بالای آن است. در این گزارش خط تولید این خودرو را به نمایش گذاشته ایم.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو