فونیکسریمکسبهتام

بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت مشتری ندارد

عصر خودرو- رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی از کاهش فروش بنزین سوپر طی ماه های گذشته خبر داد.

بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت مشتری ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، ناصر رئیسی فرد با اشاره به مصرف بنزین در کشور اظهار کرد: پس از کاهش محدودیت‌های اجتماعی ناشی از شیوع کرونا میزان مصرف بنزین به 75 درصد مدت مشابه در سال‌های گذشته رشید و عبارت دیگر میزان مصرف بنزین کاهش 25 درصدی داشته است.

    رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه فروش بنزین سوپر کاهش یافته است؛ تصریح کرد: توزیع بنزین سوپر به جایگاه‌های همراه با مشکلاتی است و از سوی دیگر به دلیل نوسانات کیفیت بنزین شاهد افزایش تبخیر در بنزین هستیم که زیان‌های فراوانی را به جایگاه داران تحمیل کرده است.

    وی افزود: با وجود افزایش نرخ تورم کارمزد جایگاه داران افزایش نیافته است و بسیاری از جایگاه داران کوچک به دلیل کاهش فروش با مشکلات متعددی مواجه هستند و ادامه این وضع می‌تواند باعث تعطیلی این واحد‌ها شود.

    رییسی فرد بیان کرد: وعده‌های دولت برای تامین زمین متقاضیان جایگاه سوخت سوخت هنوز نتیجه خاصی نداشته است و بسیاری از زمین‌های در نظر گرفته شده با مشکلات مالکیت حقیقی و حقوقی مواجه است و به نظر نمی‌رسد روند تخصیص برای احداث جایگاه‌های سوخت در مدت زمانی کوتاهی به نتیجه به رسد.

    رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: بنزین دزدی طی ماه‌های اخیر افزایش یافته و علارغم نظرات جایگاه داران برای اتصال کارت سوخت به کارت بانکی این مهم هنوز محقق نشده است و به همین دلیل شاهد ناهنجاری‌هایی در خصوص سوخت گیری هستیم.

    وی تصریح کرد: زیر ساخت برای اتصال کارت سوخت و کارت بانکی فراهم است، اما شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بنا به دلایلی از اجرای آن خوداری می‌کند و هزینه‌های زیادی را به جایگاه داران تحمیل کرده است.

    رییسی فرد بیان کرد:رعایت نکات بهداشتی از سوی جایگاه دارن و تامین مواد ضدعفونی و دستکش‌های یکبار مصرف با هزینه جایگاه داران انجام می‌شود و کاهش درآمد‌ها این هزینه‌ها نیز بر جایگاه داران تحمیل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو