فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودروارومیه (۱)

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق خبر داد: آغاز به کار نمایشگاه خودرو ارومیه از ۸ مهر

عصر خودرو- پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی از ۸ مهرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق خبر داد: آغاز به کار نمایشگاه خودرو ارومیه از ۸ مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰:۰۰

    علیرضا عاجری، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی رونق و برگزار کننده این نمایشگاه در گفت و گو با «عصر خودرو» از برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو ارومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و مجوز ستاد استانی کرونا آذربایجان غربی خبر داد. این نمایشگاه با تمرکز روی خودروهای سبک و سنگین، قطعات، لوازم یدکی ومجموعه های خودرویی برگزار خواهد شد.

    عاجزی مهم ترین اهداف مد نظر در پنجمین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه را معرفی پتانسیل های تولیدکنندگان داخلی و خارجی، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و واردکنندگان، معرفی محصولات جدید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و توجه به اشتغال در سال جهش تولید عنوان کرد.

    پنجمین نمایشگاه خودرو ارومیه از 8 الی 11 مهرماه 99، در فضایی بالغ بر 8هزار متر مربع فضای باز و سرپوشیده در محل دائمی نمایگشاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    آذربایجان غربی، استانی استراتژیک در حوزه خودروهای سبک، سنگین و حمل و نقل به شمار می آید و این موضوع اهمیت برگزاری نمایشگاه تخصصی در این استان را دو چندان می کند. آذربایجان غربی با امکان دسترسی به 4 گمرک بین المللی یکی از هاب های ترانزیتی مهم در کشور است و شهرارومیه به عنوان دومین شهر ترافیکی کشور بعد از پایتخت، یکی از بازارهای مهم در حوزه خودروهای سواری به شمار می آید.

    عاجزی در پایان از امکان ثبت نام شرکت ها وبرندها برای حضور در این نمایشگاه طی مدت زمان محدود باقی مانده خبر داد و گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ستاد برگزاری نمایشگاه به شماره 051-37642330 و 09381553900 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو