فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

تردد موتورسیکلت درون پارک ها ایمنی مردم را به خطر می اندازد

عصر خودرو- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه شاهد تردد موتورسیکلت درون پارک ها هستیم که این موضوع امنیت مردم و شهروندان را به خطر می اندازد.

تردد موتورسیکلت درون پارک ها ایمنی مردم را به خطر می اندازد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به نحوه تردد موتور سیکلت ها در پارک ها و بوستانها تذکر داده و گفت: مشکلی که بارها و بارها از سوی مردم به بنده منتقل شده و من سعی کرده‌ بودم تا به شکل تذکر موردی به مسئولان مربوطه آن را حل و فصل کنم مسئله ورود موتورسیکلت به پارک است اما گویا این مسئله به معضلی بدل شده که مختص به یک یا دو پارک نیست.

    وی ادامه داد: شهروندان بسیاری از تردد موتورسیکلت در پارک‌ها و بوستان‌های شهری گلایه دارند و عجیب‌تر آنکه درصد قابل توجهی از این موتورسیکلت‌ها، نه موتورسیکلت متعلق به شهروندان بلکه موتورهای مربوط به متصدیان و نگهبانان پارک است که بعضا به شکل بدی هم اقدام به راندن این وسیله می‌کنند.

    نظری گفت: من البته منکر ضرورت استفاده از موتورسیکلت برای مواقع ضروری و تامین امنیت در پارک نیستم، اما هیچ ضرورتی ندارد که نگهبانان پارک‌ها و مسئولان مربوطه بخواهند با موتورسیکلت در محوطه داخلی بوستان‌ها گشت‌زنی کنند، چه برسد به اینکه بخواهند با سرعتی نامناسب نیز درون پارک‌ها تردد کنند.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: قطعا می‌دانید که این اقدام سلامت روانی و همین‌طور ایمنی شهروندان و به خصوص زنان و کودکانی را که برای ورزش و تفریح به پارک آمده‌اند مختل می‌کند.

    وی ادامه داد: شهردار تهران که خود شهروندان را به استفاده از دوچرخه تشویق می‌کند، چگونه هنوز نتوانسته زیرمجموعه خود را برای حفظ جان و امنیت خاطر شهروندان مجاب کند که به‌جای موتورسیکلت، از دوچرخه برای تردد در پارک‌ها استفاده کنند؟!

    نظری گفت: در همین راستا از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران می‌خواهم که ضمن اتخاذ تدابیر سخت‌گیرانه‌تر برای ورود و تردد موتورسیکلت در پارک‌ها ترتیبی اتخاذ شود که متصدیان و نگهبانان برای تردد در پارک‌ها از موتورسیکلت استفاده نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو