فونیکسریمکسبهتام

قرارداد همکاری مشترک میان شرکت لیکومولی ایران و پرشیا خودرو منعقد شد؛

روغن موتورهای آلمانی برای خودروهای آلمانی

عصر خودرو- بعد از شروع اعمال تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران، مالکان خودروهای وارداتی برای انتخاب روغن موتور مناسب با چالش روبه‌رو شدند. از آن جهت که خودروهای وارداتی از تکنولوژی‌های جدیدتری برخوردار هستند، انتخاب روغن موتور مناسب برای آن‌ها جز یکی از مهم‌ترین المان‌های نگه‌داری صحیح به‌حساب می‌آید.

روغن موتورهای آلمانی برای خودروهای آلمانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به تازگی شرکت نشت بن(لیکومولی ایران) به عنوان نماینده انحصاری برند لیکومولی در ایران قرارداد همکاری با شرکت پرشیا خودرو، نماینده فروش BMW در ایران منعقد کرده تا با ارائه روغن با کیفیت و مورد تایید نماینده خارجی بتواند نقش موثری در کاهش دغدغه‌های بی‌ام‌و سواران داشته باشد.

    لیکومولی آلمان
    شرکت لیکومولی آلمان که چندین سال است به عنوان محبوب ترین برند روغن موتور در این کشور شناخته می شود کار خود را از سال 1957میلادی (1336 شمسی) آغاز کرده و اکنون بیش از 66 سال است که جز محبوب ترین برندهای تولیدکننده روغن موتور و ادتیوهای سوختی در جهان به حساب می‌آید. بر اساس آخرین اعلام در سال 2018 این شرکت تنها در کشور آلمان 848 نفر کارمند دارد و ارزش مالی آن چیزی در حدود 544 میلیون یورو محاسبه شده است. 
    هانسی هنرل ،مؤسس لیکومولی و مبتکر mos2  (نوعی افزودنی‌های نگه دارنده خودرو) است که با استفاده از فرمول ابداعی‌اش این امکان فراهم شد که حتی بعد از خالی‌شدن روغن ،خودرو بتواند تا کیلومترها بدون آسیب به موتور حرکت کند. افزودنی  (liquified  molybdenum  disulfide (MoS2 برای اولین بار توسط این شرکت ثبت شده و به عنوان اولین محصول این مجموعه به بازار عرضه شد نام شرکت نیز برگرفته از نام این محصول است.
    شرکت لیکومولی آلمان با تولید افزودنی برای موتور شروع به کار کرد و سایت تولیدی آن در سال 1957 در شهر اولم آلمان تاسیس شد. لیکومولی با تولید بیش از 1750 نوع محصول برای خودروهای سنگین، سواری ، موتور سیکلت ، قایق خودروهای کارتینگ، ماشین آلات صنعتی بیشترین تنوع محصول را بین شرکت‌های تولید کننده در دنیا دارد. برند لیکومولی در بیش از 90 کشور جهان مشغول به فعالیت است و در کنار فروش محصول به انجام تحقیقات برای تولید محصولات با تکنولوژی بالا  می‌پردازد.


    لیکومولی ایران
    شرکت نشت‌بن نماینده انحصاری تولید و فروش لیکومولی آلمان در ایران است که کار خود را از سال 1375 آغاز کرده و اکنون بالغ‌بر  25 سال سابقه فعالیت دارد و جز یکی از اولین برندهای خارجی واردشده به بازار ایران به‌حساب می‌آید. این مجموعه دومین کارخانه تولیدکننده لیکومولوی بعد از خود شرکت مادر است که تحت لیسانس و استاندارد و با فرمولاسیون خود شرکت لیکومولی در ایران فعالیت می‌کند. به‌واسطه معضلات تامین ارز برای واردات و قیمت ارز، درحال‌حاضر بیشترین سهم از فروش این شرکت را محصولات تولید داخل پوشش می‌دهد که البته بسیار قابل افتخار است که به‌عنوان یک برند خارجی در کشور کارآفرینی کرده است. برند لیکومولی محبوب‌ترین برند روغن موتور در آلمان است و جز 10 تولیدکننده برتر روغن موتور در اروپا به‌حساب می‌آید. داشتن رتبه نخست تولید و محبوبیت بازار در بازار آلمان به‌عنوان مهد تکنولوژی خودرویی کار بسیار دشواری است. علاوه‌بر آلمان، لیکومولی در ایران نیز جز معتبرترین برندهای خارجی داخل کشور است و به جز این برند تنها دو محصول دیگر هستند که با نمایندگی رسمی در ایران حضور دارند.

    قرارداد همکاری
    قرارداد همکاری شرکت نشت بن به عنوان نماینده انحصاری شرکت لیکومولی در ایران با شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش BMW در کشر منعقد شده است. در این قرارداد CoBranding قرار است روغن موتورهای لیکومولی در شبکه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو برای هر دو محصول BMW و MINI استفاده شود. با توجه به اینکه تامین روغن‌موتورهای پرشین ستاره(مرسدس بنز) هم بر عهده شرکت نشت بن است، روغن‌های مورد نظر این قرارداد آخرین تاییدیه‌های شرکت BMW آلمان را دریافت کرده‌اند و این بدین معنی است که بی‌ام‌و سواران ایران می‌توانند روغنی مشابه مدل موجود در بازاردآلمان را برای خودرو خود خریداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو