فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟

عصر خودرو - خودرو جدید آکورا مدل ILX از طراحی جذابی برخوردار است که رانندگی با آن بسیار هیجان انگیز است.

جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶:۰۰
  • جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟
  • جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟
  • جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟
  • جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟
  • جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟
  • جدیدترین خودرو آکورا چه امکاناتی دارد؟

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار نمی‌رود جدیدترین خودرو Acura ILX حداقل تا سال 2021 وارد بازار شود. در حالی که شاسی بلند‌های Acura به طور قابل توجهی  با محبوبیت بیشتری شناخته شده اند، این برند هنوز از اتومبیل‌های سواری چشم پوشی نکرده است. سال گذشته، آکورا اولین نوع مفهوم Type S را با خطوط واضح‌تر و موضع جسورانه تری نسبت به سدان‌های قبلی آکورا ارائه داد.

مشخصات موتور برای ILX بعدی همچنان یک راز باقی مانده است، اگرچه فکر می‌کنیم این خودرو ممکن است مانند هوندا سیویک از توربوشارژ استفاده کند تا صرفه جویی در مصرف سوخت بهتر داشته باشد. ILX فعلی با یک موتور تنفس طبیعی 2.4 لیتری با قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 180 پوند فوت همراه است، در حالی که یک توربو 1.5 لیتری در Civic 180 اسب بخار قدرت با حداکثر 35 مایل بر ساعت در بزرگراه تولید می‌کند.

2021 ILX یکی از بهترین معاملات در میان سدان‌های لوکس ساب کامپکت است. از ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به تودوزی چرم، ویژگی‌های سرگرمی ارتقا یافته، کمک‌های بیشتر راننده و سیستم صوتی ELS تمام عیار اشاره کرد. بسته A-Spec ممکن است توهم عملکرد پیشرفته را ارائه دهد، اما کیت فقط پیشرفت‌های سطحی را ارائه می‌دهد.

در زیر کاپوت هر ILX یک چهار سیلندر 2.4 لیتری قرار دارد که چرخ‌های جلو را از طریق جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به حرکت در می‌آورد. در حالی که ILX همگام با رقبای توربوشارژ مانند آئودی A3 و BMW ( سری گرن کوپه) در جاده‌ای پیچ و خم پیش نخواهد رفت، اما سواری نرم و مطبوع را برای کسانی که بیشتر به دنبال خودرو لوکس و ورزشی هستند، ارائه می‌دهد.  ILX یک تازه سازی را برای مدل سال 2019 دریافت کرده است، اما برای ادامه رقابت نیاز به یک بازنگری اساسی دارد.

 

موتور، انتقال قدرت و عملکرد
پیشرانه این خودرو از یک چهار سیلندر 201 اسب بخاری با پیشرانه جلو بهره می برد که با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. موتور به راحتی دور می‌زند، اگرچه ILX سریعترین اتومبیل در کلاس خود نیست، اما می توان گفت از سدان‌های هوندا و آکورا VTEC سریعتر است. صدای جاده و باد بیشتر از رقبا مانند آئودی A3 یا مرسدس بنز کلاس A در کابین نفوذ می‌کند، به خصوص در سرعت بالا و در بزرگراه ها؛ هنوز هم، کوچکترین سدان آکورا دارای بازخورد پدال ترمز عالی است.

///

ILX دارای امتیازات مصرف سوخت 24 مایل در هر کیلوگرم در شهر و 34 مایل بر ساعت در بزرگراه است که قابل رقابت با نسخه‌های بدون چرخ محرک A3 و A هستند. در مسیر مصرف سوخت در بزرگراه 200 مایلی، ILX دقیقاً همان چیزی را ارائه داد که برچسب پنجره آن می‌گفت: 34 مایل بر ساعت.

کابین Acura ILX همانند سایر اتومبیل‌های این بخش، برای راننده و سرنشین صندلی جلو جادار است، اما برای صندلی های عقب تنگ است. تجهیزات استاندارد به وفور یافت می‌شوند که شامل سانروف، صندلی‌های اسپرت گرم شونده با تنظیمات قدرت برای راننده و سیستم کنترل آب و هوا به صورت دو منطقه‌ای هستند. با این حال، طراحی داشبورد در مقایسه با صفحه نمایش‌های براق و جلوه‌ای که خط تیره A را تزئین می‌کنند، قدیمی است.

///

در حالی که فضای ذخیره سازی داخلی آن به اندازه داخل Civic مفید نیست، ILX دارای یک صندوق عقب بزرگ است که طبقه بندی ساب کامپکت این سدان را از بین می‌برد.

///

با کمال تعجب، سیستم  سرگرمی صفحه نمایش لمسی در مدل پایه استاندارد نیست، اما مدل‌های Premium، Technology و A-Spec همه با یک واحد 8.0 اینچی با قابلیت Apple CarPlay و Android Auto ارائه می‌شوند. در حالی که تنظیمات صفحه دوتایی Acura را می‌توان از طریق دکمه‌ها و دکمه‌های فیزیکی انجام داد، گرافیک منسوخ شده سیستم و کمبود منو‌های بصری آن را در مقایسه با رقبای معاصر منسوخ می‌کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم