فونیکسریمکسبهتام

خرید خودرو با طلای سرقتی صاحبخانه

عصر خودرو- جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با پول حاصل از سرقت طلای صاحبخانه خودرو خریده بود، خبر داد .

خرید خودرو با طلای سرقتی صاحبخانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "مسعود برجی" در تشریح این خبر گفت: سی ام تیر ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 127نارمک تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد .

    وی بیان داشت: مال باخته پس از حضور به پلیس آگاهی اظهار داشت، اواخر تیر ماه 2 نقاش ساختمان در منزلم مشغول کار شدند و با توجه به اعتمادی که به آنان داشتم از منزل خارج و در ساعت 13:00 به منزلم مراجعه کردم، یکی از کارگران همچنان در حال کار بود وارد اتاق شدم مشاهده کردم جعبه یکی از طلاها باز و روی تخت افتاده است. موضوع را بررسی نکردم و به سرقت طلاها شک نکردم اما دو روز بعد زمانی که سر کمد رفتم متوجه شدم طلا ها به سرقت رفته است .
    جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در تحقیقات محلی همان نتیجه ای به دست آمد که شاکی اظهار داشت، افزود : با هماهنگی های قضائی هر دو مظنون به پلیس آگاهی دعوت و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفتند.
    این مقام پلیسی ابراز داشت: با حضور امیر و سعید به عنوان تنها مظنونان پرونده بازجویی کارآگاهان شروع و هر دو متهم در ابتدا هر گونه دخالت در سرقت را رد کردند. 
    وی با اشاره به اینکه در بازجوئی های تکمیلی امیر به ضد و نقیض گویی روی آورده بود، ادامه داد: با هماهنگی های قضائی وی در اختیار پایگاه چهارم قرار گرفت. 
    سرهنگ برجی گفت : در بازجویی مجدد امیر اظهار کرد، زمانی که شاکی در منزل نبود به سراغ کمد داخل اتاق خواب او رفتم و پس از جستجو مقداری طلا به وزن 57 گرم را سرقت کردم و به یکی از دوستان به نام سمیرا دادم تا برایم بفروشد و پول آنرا به حساب نمایشگاه خودرویی که از قبل خودرو را معامله کرده بودم ، واریز کند .
    جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم با صدور قرار وثیقه از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو