فونیکسریمکسبهتام

رییس فراکسیون کارگری مجلس در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای ارتقای کمی و کیفی محصولات ایران خودرو

عصر خودرو- رییس فراکسیون کارگری مجلس در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در نیروهای مسلح برای ارتقای کمی و کیفی محصولات ایران خودرو استفاده شود.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای ارتقای کمی و کیفی محصولات ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، نشست هم‌اندیشی هیات رییسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد. در این نشست فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در یک سال اخیر ارائه کرد.

    براساس این گزارش علی بابائی کارنامی رییس فراکسیون کارگری از مجموعه تلاش و کوشش‌های صورت گرفته در این شرکت قدردانی کرد  و گفت: ما  نماینده ملت ایران هستیم و به نمایندگی از آنها مطالبات به حق و خواسته‌های آن ها را پیگیری می‌کنیم.

    نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط سخت فعلی کسب و کارها در کشور، افزود: نیازمند یاری و همکاری بیش از پیش مجموعه‌های مختلف برای گذر از این دوران هستیم.

    رییس فراکسیون کارگری با بیان اینکه برای رفع مشکلات بیمه‌ای وصندوق ها در حال تلاش هستیم تا تجمیع صندوق‌های بیمه ای را انجام دهیم و در بستر قوانین کارهای مهمی را در دست اقدام داریم که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد، اضافه کرد: آمادگی کامل داریم هر جا که بدانیم اقدام ما در خدمت تولید  و رشد اقتصادی کشور است با همه توان در خدمت شما باشیم.

    بابایی ادامه داد: باید نمود عینی همکاری دو جانبه صنعت و دانشگاه را در ایران خودرو ببیینم و از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در نیروهای مسلح برای ارتقای کمی و کیفی محصولات ایران خودرو استفاده شود.

    آریان پور: بومی گزینی صرف، شایسته سالاری را در ایران خودرو با چالش مواجه می کند

    رضا آریان پور عضو هیات رییسه فراکسیون کارگری گفت: صنایع خودروسازی ظرفیت کشور ماست ولی دو مطلب مهم است که باید به آنها توجه شود؛ نخست کیفیت محصولات و دیگری قیمت تمام شده که لازم است این دو موضوع به نحوی باشد که مردم و مشتریان واقعی توان استفاده از این محصولات را داشته باشند.

    نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه شرکت ایران خودرو فقط در تهران و چند شهر دیگر فعالیت دارد، از سیاست بومی گزینی درجذب نیرو انتقاد کرده و ادامه داد: بومی گزینی صرف، شایسته سالاری و به گزینی را در ایران خودرو با چالش مواجه می کند.

    کوچکی نژاد: اعلام آمادگی نیروی هوافضای سپاه برای همکاری و کمک به ایران خودرو

    جبار کوچکی نژادارم ساداتی نماینده رشت نیز با اشاره به اعلام آمادگی نیروی هوافضای سپاه برای همکاری و کمک به ایران خودرو از مدیر عامل شرکت درخواست کرد که در خصوص همکاری های صورت گرفته و آخرین اقدامات و خروجی آن نیز توضیحاتی ارایه کند.

    نوروزی: دغدغه فراکسیون کارگری تثبیت اشتغال پایدار و در گام بعدی اشتغال مولد است

    رحمت اله نوروزی دیگر عضو هیات رییسه فراکسیون نیز با تشکر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه مدیران جدید شرکت، بر توجه ویژه به مطالبات جامعه کارگری در شرکت تاکید و خواستار توجه به خواسته‌ی آنها شد.

    وی با بیان اینکه دغدغه فراکسیون کارگری تثبیت اشتغال پایدار و در گام بعدی اشتغال مولد است تاکید کرد همه توان و پتانسیل فراکسیون کارگری در خدمت توسعه تولید واشتغال خواهد بود.

    لازم به ذکر است بعد از اتمام جلسه، هیات رییسه فراکسیون کارگری به همراه مدیران شرکت ضمن بازدید از سالن 4 تولید و مونتاژ ، دیداری با کارگران خط تولید داشته و از نزدیک پای صحبت‌ آنها نشستند. همچنین از مرکز تحقیق وتوسعه شرکت بازدید بعمل آمد و  از پروژه‌های جدید طراحی و تولید خودرو که درحال انجام است ، گزارش میدانی ارائه شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو