فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا:

مراکز تعویض پلاک در تمام مراکز استان‌ها باز است

شماره‌گذاری یک میلیون خودرو از طریق «نوبت‌دهی اینترنتی»

عصر خودرو- رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از فعال بودن تمام مراکز تعویض پلاک در مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از طریق نوبت‌دهی اینترنتی خدمات تعویض پلاک دریافت کرده‌اند.

مراکز تعویض پلاک در تمام مراکز استان‌ها باز است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک در سراسرکشور اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به خروج مراکز‌ سه‌‌ استان مازندران، گلستان و اردبیل از وضعیت قرمز، می‌توان گفت که مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان ها فعال بوده و به هموطنان خدمت ارائه می کنند.

    رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسشی در خصوص تمدید وکالتنامه های خرید و فروش خودرو اعلام کرد: مدت تمدید وکالتنامه‌های منقضی با توجه به مدت زمان تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرها تعیین می شود؛ به طور مثال مراکز تعویض پلاک در تهران دو هفته تعطیل بود و بر این اساس اعتبار وکالتنامه های منقضی 15 روز افزایش یافت؛ اما در مراکز استان‌های مازندران ،گلستان و اردبیل که 23 روز تعطیل بود مدت زمان اعتبار وکالتنامه ها 23 روز افزایش یافته است.

    وی با بیان این مطلب که هموطنان باید با مراجعه به سایت پلیس راهور 120 و از طریق «نوبت‌دهی اینترنتی» با رزرو بازه زمانی مد نظر به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند اظهار داشت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از 7 تا 15  است.

    وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین آمار مراجعه هموطنان به مراکز تعویض پلاک از طریق نوبت‌دهی اینترنتی گفت: از اول مرداد تاکنون حدود یک میلیون و 150 هزار نفر از طریق نوبت دهی اینترنتی خدمات تعویض پلاک را دریافت کرده‌اند.

    گفتنی است پلیس راهور ناجا در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغی؛ همچنین کاستن از تجمع و معطلی مردم در مراکز تعویض پلاک، سامانه نوبت دهی اینترنتی را راه‌اندازی و به مرحله اجرا گذاشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو