فونیکسریمکسبهتام

جزئیاتی از خودرو اسپرت جدید هورتان مدل Retro

عصر خودرو- خودرو اسپرت جدید هورتان مدل Retro با قدرت ۱۳۲ اسب بخار به بازار عرضه خواهد شد.

جزئیاتی از خودرو اسپرت جدید هورتان مدل Retro
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که خودروسازان جهان اقدام به طراحی خودروهای جدید می کنند و انواع مختلفی از کراس اوور‌ها و اتومبیل‌های برقی را رونمایی و عرضه بازار می کنند. گویا این روند به نوعی برای کارشناسان و مردم خسته کننده شده و به دنبال طراحی جدید و متفاوتی از خودروها هستند.

    آنچه اکنون در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است، یک ماشین اسپرت اسپانیایی جدید است که در حال حاضر در دست ساخت است و قرار است سال 2021 به بازار عرضه شود. در گذشته در مورد خودرو سازی هورتان صحبت هایی شده بود. در تابستان سال 2017، یک کانورتیبل مبتنی بر PT کرایسلر تولید شد که سبک خودروسازی خودرو قبل از جنگ جهانی دوم را تداعی می‌کند.

    اکنون یک محصول جدید در خط تولید است و به شکل یک کوپه اسپرت دو درب با یک سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل مشابه در آمده است. Purtan در حال حاضر در حال آزمایش روی خودرویی جدید است که یک برگرفته از خودروهای اسپرت قبل از دوران جنگ جهانی دوم است. اما این خوردو به صورت کامل استتاری پوشانده شده است.

    اطلاعات جدیدی از این خودرو منتشر نشده است و زئیات کوچکی از آن در دست است. در نمای جلو دو چراغ بزرگ قرار گرفته اند که بالای کاپوت قرار گرفته اند و در زیر آن‌ها یک مشبک رادیاتور کوچک دیده می‌شود که ظاهری بسیار شیک به خودرو بخشیده است. قوس‌های چرخشی عضلانی چرخ‌های بزرگ آلومینیومی صیقلی را پنهان کرده و حالت کلی به کوپه می‌بخشد.

    در پشت خودرو  یک جفت چراغ عقب گرد و سیستم اگزوز چهار رنگ کروم تعبیه شده است. آنچه مشخص است، این خودروی اسپرت جدید مبتنی بر پلت فرم مزدا ساخته خواهد شد و به احتمال زیاد از موتور‌هایی که از خودروساز ژاپنی تهیه شده استفاده خواهد کرد.

    اکنون تنها 2 نمونه از این خودرو در خیابان وجود دارد که هر 2 به طور استاندارد با جعبه دنده شش سرعته دستی متصل می‌شوند. نمونه کوچکتر  1.5 لیتری این خودرو، با قدرت 132 اسب بخار خواهد بود، در حالی که نمونه بزرگتر 2.0 لیتری آن 184 اسب بخار خواهد داشت. در هر دو مورد به صورت اختیاری  جعبه دنده اتوماتیک در دسترس خواهد بود.

    اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید در سه ماهه نخست امسال از خودروی اسپرت Hurtan رونمایی شود. این خودروساز بوتیک اسپانیایی در حال ساخت هر خودرو با توجه به مشخصات دقیق مشتریان خود است.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو