فونیکسریمکسبهتام

هوندا ۲۰۲۲ HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید

عصر خودرو- شرکت خودروسازی هوندا در حال آماده سازی ۲۰۲۲ HR-V با طراحی کاملا جدید است.

هوندا ۲۰۲۲ HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶:۰۰
  • هوندا 2022 HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید
  • هوندا 2022 HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید
  • هوندا 2022 HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید
  • هوندا 2022 HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت خودروسازی هوندا برای اینکه در برابر شاسی بلندهای جدید  مطلوب و شیک به نظر آید، در حال آماده سازی 2022 HR-V با طراحی کاملا جدید است. نسل جدید این خودرو از ارزش مطلوبی برخوردار خواهد بود و  مدل بازسازی شده به منظور ایجاد چالش بین بهترین شاسی بلند ها مانند هیوندای کونا، کیا سلتوس و مزدا CX-30 طراحی شده است.

این خودرو از جذابیت خیلی خوبی بهره مند است و نیروی محرکه فوق العاده ای دارد. هنوز مشخص نیست که  این خودرو چهار سیلندر از نوع توربوشارژ یا تنفس طبیعی استفاده کند. یک کابین مدرن با فناوری به روز شده نیز مطمئناً بخشی از طراحی مجدد است.

کوچکترین کراس اوورهوندا به طور کامل برای سال مدل 2022 دوباره طراحی می‌شود و پیش بینی شده تا قبل از پایان سال 2021 اولین نمونه آن به نمایش گذاشته شود. قیمت HR-V مدل  2022  نباید بیشتر از مدل فعلی این کارخانه خودروسازی باشد، امید این است که هوندا پیشرانه قدرتمندتری را در نسل بعدی HR-V ارائه دهد که می‌تواند در قالب یک 4 سیلندر 2.0 لیتری 158 اسب بخاری باشد.

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به توربوشارژر 1.5 لیتری یا نمونه هیبریدی آن اشاره کرد. هنوز در مورد رتبه بندی در مصرف سوخت HR-V خبری نیست، اما اینطور که مشخص است مدل خروجی کارآمد خواهد بود.

HR-V احتمالاً طراحی داخلی مدرنی دارد که می‌تواند نمونه ای از مدل جدید 2022 Civic باشد. رویکرد  این خودرو هم کلاسیک و هم جذاب به نظر می‌رسد، از طریق عکس‌های جاسوسی می‌توان دریافت که HR-V جدید دارای صفحه نمایش سرگرمی مستقل خواهد بود، اما این تنها ویژگی قابل تشخیص تاکنون است.

همه مدل‌ها به احتمال زیاد با سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه لمسی با Apple CarPlay و Android Auto همراه خواهند بود. از عکس‌های جاسوسی می‌توانیم ببینیم که صفحه نمایش در وسط داشبورد به خوبی جاگذاری شده است و احتمالاً بزرگتر از صفحه نمایش 7.0 اینچی مدل خروجی است. ما انتظار داریم موارد خوبی مانند Wi-Fi داخلی، رادیو SiriusXM و ناوبری حداقل به عنوان گزینه ای در دسترس باشد.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط