فونیکسریمکسبهتام

با حضور نمایندگان سراسر کشور

محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد

عصر خودرو - شرکت آرین دیزل که سابقه حدود ۷ساله در زمینه واردات و عرضه کامیونت های جک به بازار را دارد با اوج گرفتن تحریم ها و لزوم تولید به واسطه کارخانه آرین پارس موتور، محصولات جدید شامل ون سان‌ری و کامیونت ها در تناژ ۶ ، ۸.۵ و ۹ تن را آماده عرضه به بازار کرده است. شرکت آرین دیزل در روز پنج شنبه ۱۶بهمن، طی مراسمی از محصولات جدید با حضور نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر کشور این مجموعه رونمایی کرد. همچنین در این مراسم، مسئولان ارشد شرکت آرین دیزل در زمینه نقاط قوت و پتانسیل های عرضه این محصولات به بازار با نمایندگان به گفت و گو نشستند.

محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴:۰۰
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد
  • محصولات جدید آرین دیزل رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، شرکت آرین دیزل پیشتر با عرضه کامیونت جک و خوشنامی این محصول و رضایت بخش عمده ای از مشتریان در بازار نشان داده است که کیفیت این برند و خدمات مجموعه آرین دیزل می تواند اطمینان بخش مشتریان در زمینه اعتماد به این محصولات باشد.
رضا اخباریه، مدیرعامل شرکت آرین دیزل در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار «عصرخودرو»، مهمترین دلیل برگزاری این مراسم را هم‌فکری با نمایندگان این شرکت در زمینه بررسی پتانسیل های این محصولات عنوان کرد و در زمینه اعلام شرایط فروش جدید برای محصولات جک گفت : ما بعد از 2 سال پیش فروش کامیونت در تناژ و مدل های جدید را آغاز کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد و برای اعلام شرایط فروش جدید باید از موجودی قطعات و آمادگی برای تولید محصولات جدید اطمینان حاصل کنیم و هر زمان این شرایط بوجود آمد به تناسب پتانسیل تولید، شرایط جدید را اعلام خواهیم کرد.
ون سان ری محصول جدید آرین دیزل است که در کارخانه بزرگ آرین پارس موتور به تولید می رسد. این ون با سقف بلندی که ارتفاعش در داخل کابین به 1.9 متر می رسد در زمره ون های سقف بلند قرار می گیرد که کاربری های متنوعی را میسر می کند. آمبولانس، کمپر، سرویس مدارس و شرکت ها، مینی بوس حمل مسافر و ... از مهمترین کاربری هایی است که روی این ون قابل اجرا است. طراحی ظاهری این ون شباهت زیادی به ون معروف اسپرینتر بنز دارد و ابعاد و قابلیت های آن نیز دست کمی از این ون ندارد. سان ری در دو نسخه 16 و 14 نفره قابل عرضه است و از پیشرانه 2746 سی سی توربو دیزل با حداکثر گشاور 355 نیوتون متر بهره می برد که از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. این ون در زمینه تجهیزات و تکنولوژی های ایمنی به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC (آپشن) در کنار ABS و EBD مجهز شده است و علاوه بر بهره گیری از ترمز های دیسکی در جلو و عقب به ترمز خفه کن موتور(آپشن) نیز مجهز شده است. از مهم ترین امکانات این ون می توان به چراغ روشنایی در روز، دو کیسه هوا، صندلی چرم مصنوعی مسافران، هشدار انحراف از مسیر(آپشن)، گرمایش مجزای سرنشینان عقب و ... اشاره کرد.
کامیونت های جدید آرین دیزل شامل سه تناژ 6 ، 8.5 و 9 تن می شود که شاسی در نسخه 9 تن حدود یک متر طول بیشتر نسبت به دو کامیونت دیگر دارد. هر سه کامیونت جدید آرین دیزل به جای خواب مجهز شده اند و از پیشرانه 3.8 لیتری دیزل برند معتبر Cummins با حداکثر توان 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور 500 نیوتون متر بهره می برد. گیربکس این کامیونت ها 6 سرعته است و اختصاصا توسط جک طراحی شده است. کامیونت های آرین دیزل به واسطه سابقه روشن و خوشنامی در بازار تا کنون به خوبی در بازار مورد استقبال قرار گرفته است و به نظر می رسد نسخه جدید 9 تن این کامیونت ها مشتریان جدیدی را به سمت محصولات آرین دیزل سوق دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط