فونیکسریمکسبهتام

جایگاه‌های سوخت در زمان قطع برق موظف به استفاده از دیزل ژنراتور هستند

عصر خودرو- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: باتوجه به اینکه عمده جایگاه‌های عرضه سوخت مجهز به دستگاه‌های دیزل ژنراتور هستند، در مواقعی که قطعی برق رخ می‌دهد، موظف به تأمین برق مورد نیاز از طریق دیزل‌ژنراتورها هستند.

جایگاه‌های سوخت در زمان قطع برق موظف به استفاده از دیزل ژنراتور هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه در این باره همکاری‌های لازم از سوی شرکت ملی پخش انجام می‌شود، گفت: بی‌شک باید از سوی شرکت توانیر نیز اطلاع‌رسانی عمومی از طریق رسانه‌ها انجام شود تا هموطنان در زمان قطعی برق، برای سوختگیری به جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی مراجعه نکنند؛ ضمن اینکه توصیه می‌شود هموطنان در زمان مناسب برای سوخت‌گیری به این جایگاه‌ها مراجعه کنند.

    وی با بیان اینکه الزام‌ها و دستورعمل‌هایی به جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) ابلاغ شده است که بر اساس آن موظف به تجهیز جایگاه به دستگاه دیزل ژنراتور هستند، افزود: گاهی به‌دلیل مکانیکی بودن تجهیزات، ممکن است در بعضی از جایگاه‌ها دیزل ژنراتوری خارج از سرویس باشد که این مورد نیز باید توسط مالک و مسئولان جایگاه مدیریت و برطرف شود، اما بیشتر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع، به این دستگاه مجهز هستند.

    * برق جایگاه های عرضه سی.ان.جی در زمان اوج بار قطع می شود

    به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، قطعی برق در بیشتر موارد شامل جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی می‌شود و با توجه به اینکه دیزل ژنراتورها نمی‌توانند برق مصرفی کمپرسورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی را تأمین کنند، با هماهنگی انجام‌شده با شرکت توانیر، در ساعات اوج مصرف و در زمانی محدود، برق جایگاه‌های سی‌ان‌جی قطع خواهد شد.

    * علت تأخیر در دریافت سهمیه بنزین خرداد تاکسی های اینترنتی چه بود؟

    کاهی درباره علت تأخیر در دریافت سهمیه بنزین خرداد رانندگان اسنپ و تپ‌سی نیز گفت: اول هر ماه، سهمیه رانندگان واریز می‌شود و بخشی از سهمیه این رانندگان اعتباری و با استفاده از اطلاعاتی است که از وزارتخانه‌های مربوطه دریافت می‌شود، بنابراین تا این اطلاعات به دست ما و همکارانمان برسد، کمی طول می‌کشد و این اطلاعات به‌طور معمول روزهای نخست به‌دست ما نمی‌رسد.

    به گفته وی این سهمیه، سهمیه عملکردی است و برای همین فرآیند ورودش به بخش ما کمی طول می‌کشد و براساس عملکرد این رانندگان، میزان اعتباری را که از سمت وزارتخانه به ما اعلام می‌شود به رانندگان اختصاص می‌دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو