فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

ارسال پیامک جریمه به ۲ هزار و ۷۳۵ راننده

عصر خودرو- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای ۲ هزار و ۷۳۵ راننده در سه ماهه سال جاری پیامک ارسال شده که امیدواریم با احترام به قانون و کاهش سرعت‌ها توسط رانندگان شاهد حوادث تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

ارسال پیامک جریمه به ۲ هزار و ۷۳۵ راننده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفت امسال مجدد قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ کار خود را ادامه می‌دهد، همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت این کار را برعهده دارند و زیر نظر مستقیم رییس این مرکز قرارگاه سرعت فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

    وی بیان کرد: قانون گذار سرعت را به سه بخش تقسیم کرده است که بخشی از سرعت‌ها تا 30 کیلومتر بیش‌تر از حد مجاز و بخش دیگری 30 کیلومتر تا 50 کیلومتر بالاتر از حد مجاز و بخش سوم نیز سرعت‌های بالاتر از 50 کیلوتر در ساعت است، قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ سرعت‌های بالاتر 50 کیلومتر در ساعت را مورد بررسی و کنترل می‌کند.

    سرهنگ موسوی پور بیان کرد: دوربین‌ها این سرعت‌ها را که شب‌ها ثبت می‌کنند، فردای همان روز همکاران بنده این سرعت‌ها را رصد کرده و سرعت‌هایی که بالای 50 کیلومتر بالاتر از سرعت مقرره بوده را از طریق سامانه‌هایی که در دسترس داریم ثبت کرده برای مالکین مشخص شده پیامک ارسال می‌شود.

    وی گفت: برای بار اول و دوم برای رانندگان متخلف حضور در پلیس راهور است و بحث توجیه و آموزش و اعمال قانون و پرداخت جرایم را داریم و اگر این تخلفات به بار سوم برسد برابرماده 618 قانون مجازات اسلامی این تخلف اخلال در نظم محسوب شده و پرونده تحویل مقامات قضایی می‌شود.

    وی افزود: برای 2735 راننده در سه ماهه سال جاری پیامک ارسال شده که امیدواریم با احترام به قانون و کاهش سرعت‌ها توسط رانندگان شاهد حوادث تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو