فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند جدید چینی با طراحی متفاوت

جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس

عصر خودرو- Xingyue جز محصولات جدید کمپانی جیلی است که در تولید این خودروها از دانش ولوو استفاده شده تا نام جیلی بتواند جایگاه خود را نزد مشتریان در بازارهای مختلف ارتقا دهد.

جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، شینگ یو در بازارهای بین المللی با نام توگِلا شناسایی می شود. این خودرو در بازار چین از 21 تا 31 هزار دلار با توجه به تریم قیمت دارد.

کراس اوور جیلی از منظر ابعاد برابر با 4605 میلیمتر در طول، 1878 میلیمتر در عرض و 1643 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2700 میلیمتر است. وزن خالص از 1630 تا 1670 کیلوگرم با توجه به تریم محاسبه شده است.

برای پیشرانه تریم هیبریدی از نمونه 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده شده که برابر با 177 اسب بخار خروجی و 255 نیوتن متر گشتاور دارد. بیشینه سرعت این تریم برابر با 200 کیلومتر برساعت محاسبه شده و آمار مصرف سوخت آن برای 100 کیلومتر رانندگی به شرح زیر است:
در شهر 7.5 لیتر، در بزرگراه 4.8 لیتر و در حالت ترکیبی 5.6 لیتر.

در تریم بنزینی از پیشرانه 2 لیتری توربو استفاده شده که برابر با 238 اسب بخار خروجی و 350 نیوتن متر گشتاور دارد. بیشینه سرعت برابر با 210 کیلومتر و آمار مصرف سوخت درتریم محور جلو برای 100 کیلومتر رانندگی به شرح زیر است:
در شهر 10.6 لیتر

در بزرگراه 6 لیتر
در حالت ترکیبی 7.5 لیتر

در تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک شاخص مصرف به شکل زیر تغییر می کند:
در شهر 11.7 لیتر

در بزرگراه 6.4 لیتر
در حالت ترکیبی 8.1 لیتر

برای تمامی تریم ها از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.
سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه های 18 و 20 اینچی ارائه می شوند.

جیلی در طراحی فضای داخلی کابین بسیار باکیفیت عمل کرده و از امکانات این قسمت می توان به سیستم تهویه اتوماتیک با قابلیت تنظیم برای هر ردیف، استارت دکمه ای، نمایشگر هدآپ، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، بلوتوث، پورت یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین با حافظه، گرم کن و تهویه صندلی ردیف جلو، استراحتگاه دست هر دو ردیف، تنظیم عمق و ارتفاع فرمان، فرمان چرم، اسکای روف، پاور ویندوز هر دو ردیف، گرم کن آینه، آینه با تنظیم الکتریکی و تاشونده اتوماتیک، سنسور باران و ...

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، سیستم ضد سرقت، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دوربین پانورامیک، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، ترمز اضطراری، ترمز پارک اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، مه شکن، نور بالا و پایین اتوماتیک، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ هر دو ردیف به همراه ایربگ جانبی برای ردیف جلو و ... قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو