فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور خبر داد:

تشریح جزئیات طرح ویژه تقسیط و بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی

عصر خودرو- سرهنگ سلیمی گفت: بخشودگی جرایم در این طرح فقط شامل جرایم سال ۹۹ و سال‌های قبل‌تر از آن قابل بخشودگی و تخفیف می شود.

تشریح جزئیات طرح ویژه تقسیط و بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره طرح تقسیم و بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: برابر مصوبه هیئت دولت و مجلس سوابق دو برابر شده جرایم راهنمایی و رانندگی که مرتبط با سال 99 و قبل از آن است، مشمول بخشودگی واقع شد.

    وی افزود: طبق این مصوبه مقرر شد که هموطنان تا پایان دی ماه امسال اصل جریمه تخلفاتی که در سال 99 و سال‌های قبل از آن مرتکب شدند را پرداخت کنند.

    رئیس پلیس ترافیک شهری راهور انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از مالکان وسایل نقلیه درخواست داریم تا از این فرصت استفاده کنند، چرا که مدت زمان اجرای این طرح قابل تمدید نخواهد بود.

    سرهنگ سلیمی با اشاره به اینکه این طرح شامل تمام جرایم راهنمایی رانندگی می‌شود، ادامه داد: سقف و محدودیتی برای اجرای این طرح وجود ندارد همه مالکان وسایل نقلیه می‌توانند با هر تخلفی که مرتکب شدند به طرح مذکور ورود کنند.

    وی افزود: همچنین این طرح شامل تمام وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌ها می‌شود و مالکان آن‌ها می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

    رئیس پلیس ترافیک شهری راهور انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هموطنان برای انجام مراحل این طرح نیاز به طی کردن مراحل خاصی ندارند و به صورت سامانه‌ای و بر خط می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

    وی افزود: هموطنان می‌توانند با ورود به درگاه‌های پلیس من، راهور 120 و همچنین با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات انتظامی و واحد‌های اجرائیات ستاد‌های ترخیص خودرو اقدام به استفاده از این طرح کنند.

    به گفته سرهنگ سلیمی بخشودگی جرایم در این طرح شامل جرایم امسال نیز و فقط جرایم سال 99 و سال‌های قبل‌تر از آن قابل بخشودگی و تخفیف هستند.

    وی افزود: هموطنانی که خودرویشان توقیف شده باید برای ترخیص درخواست خود را در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ثبت کنند، لذا در حال حاضر بیش از هزار و 200 دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در کشور درخواست‌های مردمی را در این رابطه ثبت کردند.

    رئیس پلیس ترافیک شهری راهور انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای بخشودگی یا تقسیط جرایم رانندگان متخلف در سال 1400، تابع تصمیمات و مصوبات دولت و مجلس هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو