فونیکسریمکسبهتام

در گفت‌وگو با مدیر فروش و بازاریابی پتروافرا خاورمیانه مطرح شد:

لوبرکس جای برندهای بزرگ روغن را در ایران پر کرده است

عصر خودرو- شرکت پتروافرا خاورمیانه که نماینده انحصاری دو برند نام آشنا جهانی به نام‌های لوبرکس(از کشور امارات) و فرانکفورت پترولیوم(از کشور آلمان) است در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حضور جدی داشت تا تعامل نزدیک‌تری با خودروسازان داشته باشد و جای خالی برند های بزرگ را پر کند.

لوبرکس جای برندهای بزرگ روغن را در ایران پر کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فرامرز شهیدی مدیر فروش و بازاریابی شرکت پتروافرا خاورمیانه در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران گفت: شرکت پتروافرا خاورمیانه نماینده انحصاری دو برند لوبرکس از امارات و فرانکفورت پترولیوم از آلمان است و حدود 5 سال از شروع فعالیتش در بازار ایران می گذرد. ویدر خصوص هدف حضور این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران افزود: هدف اصلی این است که در بزرگ ترین گردهمایی خودروسازان داخلی ما نیز بتوانیم همکاری های جدیدی با شرکت های تولیدکننده و واردکننده داشته باشیم. شهیدی اضافه کرد: در بازه زمانی نمایشگاهارتباطات جدیدی با خودروسازان برقرار شد که احتمالا نتیجه این مذاکرات برای همکاری های آینده با شرکت های جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

    شهیدی در پاسخ به سوالی در خصوص لیست تاییدیه های خودروسازان بزرگ جهان برای استفاده از برند لوبرکس گفت: محصولات ما از بالاترین سطح کفیت جهانی بهره مند هستند و همه مصرف کنندگان چه دارندگان خودروهای ایران و چه ورداتی می تواند از این محصولات استفاده کنند. وی با توضیح این موضوع که محصولات شرکت پتروافرا خاورمیانه تاییدیه خودروسازان متعددی در سراسر دنیا را دارد گفت: خودروسازان و روغن سازان در همه دنیا ارتباط نزدیکی با هم دارند و در کمپین های تبلیغایتی این همکاری ها مشخص می شود. برند هایی مثل شل، توتال و کاسترول سالهاست که این مسیر را می روند. از 5 سال گذشته که این نام‌ها در ایران حضور ندارد، برندهای کوچک تر وارد بازار شدند و ما هم توانسیتم همین مسیر را برای برند لوبرکس پیش برویم. وی همچنین افزود: برندهای معتبری در جهان استفاده از روغن لوبرکس را در وندور لیست خود دارند که مشتریان برای اطمینان پیدا کردن از صحت این ادعا می توانند به سایت این خودروسازان مراجعه کرده و نام لوبرکس را در میان محصولات پیشنهاد شده برای این خودروها پیدا کنند. به عنوان مثال در مورد بنز، با مراجعه به سایت: bevo.mercedes-benz.com از صحت این ادعا اطمینان حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو