فونیکسریمکسبهتام

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا کردستان:

محصولات متنوع سایپا به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مردم منطقه کردستان است

اپلیکیشن خدمات رسانی دیجیتال گروه سایپا مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت

عصر خودرو- نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپاکردستان(سنندج)، گفت: با توجه به عملکرد چشمگیر و پرقدرت سایپا در این دوره از نمایشگاه خودرو و قطعات باردیگر مشخص شد که سایپا بدون دلیل برند تراز اول کشور نیست.

محصولات متنوع سایپا به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مردم منطقه کردستان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در ششمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو در استان کردستان؛ پرویز رعدی، با بیان مطلب فوق افزود: حضور کارشناسان زبده و بادانش در خصوص توضیحات مشخصات و قابلیت های خودروها و همچنین خدمات پس‌ از فروش خودروها، نقطه ی عطف سایپا در این دوره است.
    رعدی توجه گروه سایپا به سلایق و انتطارات مشتری با دریافت نظرات و پیشنهادات از بازدیدکنندگان را گام مهمی برای تولید محصولات جدید مطابق با انتطارات مشتریان دانست و افزود: در این نمایشگاه خدمات اپلیکیشن موبایل مرکز امور مشتریان گروه سایپا در راستای خدمات رسانی دیجیتال، مورد استقبال  مشتریان قرار گرفته است.
    رعدی گفت: باتوجه به کوهستانی بودن منطقه کردستان و اینکه مردم این منطقه از وضعیت درآمدی متوسطی برخوردار هستند، محصولات متنوع سایپا توانسته است به خوبی پاسخگوی نیازها و سلایق مردم این منطقه باشد.
    این نمایندگی سایپا در کردستان گفت: حضور شرکت های سازه گستر، سایپایدک و همراه خودرو به عنوان شرکت های خدماتی و تامین قطعات زنجیره تولید گروه سایپا در این نمایشگاه باعث دلگرمی مشتریان برای دریافت هرچه بهتر خدمت رسانی در حوزه قطعات و لوازم خودرو است.
    او خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه خودروهای شاهین، آریا و کارون به عنوان محصولات جدید گروه سایپا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و همچنین خودروهای تیبا،کوییک و ساینا از جمله خودروهایی هستند که بسیار مورد استقبال مردم کردستان واقع شده اند.
    او افزود: از طرفی دیگر با توجه به رونق داشتن کشاورزی در منطقه کردستان و تجاری بودن این استان، مردم همیشه خواهان محصولات تجاری و کار  سایپا بوده اند، به خصوص با تغییراتی که اخیراً در قابلیت های این خودرو ها داده شده است، استقبال مردم بیشتر شده است.
    گفتنی است در این نمایشگاه تعداد زیادی از شرکت های حوزه خودرو، قطعات و خدمات از استان های سراسر  کشور حضور دارند تا آخرین دستاوردها و توانمندی های فنی و خدماتی خود را در معرض دید علاقمند صنعت خودرو قرار دهند.
    ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته کردستان در شهر سنندج از تاریخ 14 تا 17 تیرماه از ساعت 17 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو