فونیکسریمکسبهتام

پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس طی پیامی با تجلیل از مقام شامخ شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، متن پیام مدیرعامل گروه سایپا به این شرح است:

    دفاع مقدس، حماسه ­ای سرنوشت ­ساز و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور رشادت ­های غرورانگیز ملت سلحشور، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان است که از تمام هستی خویش برای عزت و سربلندی میهن اسلامی مان گذشتند تا پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به اهتزاز درآید.

    هفته دفاع مقدس نمادی از ایثار، استقامت و ازخودگذشتگی مردم با ایمان و دارای اراده ای پولادین است که در لبیک به فرمان مقتدا و ولی فقیه زمان خویش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از دین و میهن اسلامی جانانه جانفشانی کردند و حماسه های با شکوهی را در دفتر زرین انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

    فرهنگ دفاع مقدس به یقین توانسته است ایران اسلامی را از گزند توطئه های استکبار جهانی مصون نگاه دارد و مسیر تعالی و پیشرفت کشور را در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار سازد.

    ایثار و فداکاری حماسه آفرینان دفاع مقدس را ارج می نهیم و معتقدم که امروز ایثارگران جبهه جنگ اقتصادی و سنگرهای تولید و تمامی کارکنان پرتلاش گروه خودروسازی سایپا با تأسی از فرهنگ والای دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهیدان، جانبازان و ایثارگران آن دوران سراسر عشق و دلدادگی به اهل بیت علیهم السلام و بندگی خداوند متعال هستند.

    با پاسداشت رشادت ها و دلاوری های تمامی شهیدان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون ملت شریف و جهادگران جبهه اقتصادی را در سایه رهبری عالمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) خواستاریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو