فونیکسریمکسبهتام

حضور وزیر صمت در جلسه هم اندیشی اجرای سیاست های کلی نظام

تلاش مجلس برای بهبود وضعیت صنعت خودرو کشور

عصر خودرو- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در نشست امروز هم اندیشی دولت و مجلس حرکت جدیدی آغاز شد تا معضلات و مشکلات صنعت خودرو در حوزه واردات خودرو رفع و کیفیت‌بخشی به خودروهای تولید داخل را با هدف جلب رضایت مردم به سر انجام مطلوبی برسانیم.

تلاش مجلس برای بهبود وضعیت صنعت خودرو کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی در تشریح جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست های کلی نظام که صبح امروز( چهارشنبه 11 آبان ماه) با حضور  رضافاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: بعد از جلسه استیضاح وزیر صمت و رای اعتماد مجدد نمایندگان به وی، لازم بود پیرو جلسات قبلی در خصوص صنعت خودرو به عنوان یکی از مهمترین مولفه های رضایت عمومی، سرمایه گذاری و سلامت در کشور، جلسات جدید را شروع کنیم.

    وی اظهار کرد: در جلسه امروز با حضور پر شور نمایندگان مجلس حرکت جدیدی آغاز شد تا معضلات و مشکلات صنعت خودرو در حوزه واردات خودرو و کیفیت‌بخشی به خودروسازی  با هدف جلب رضایت مردم به سر انجام مطلوبی برسانیم. امیدواریم این جلسه هم اندیشی به یک جمع بندی مناسبی رسیده و جایگاه خودرو در کشور بهبود پیدا کند.

    رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مردم پس رای اعتماد مجددا مجلس به وزیر صمت و تشکیل جلسات رسیدگی به وضعیت صنعت خودرو می‌توانند به بهبود کیفیت خودروهای داخلی و وضعیت بازار خودرو امیدوار باشند؟ اظهار کرد: بی تردید وقعی جز این نداریم و رای اعتماد مجدد نمایندگان به وزیر صمت نشان دهنده پیشرفت این امر است. در خصوص صنعت خودرو پیش از این جلسات متعددی داشتیم و از این پس می‌خواهیم جلسات را خارج از هیاهوی استیضاح و سایر مسائل کشور به سمت حل معضلات و مشکلات هدایت کرده و پشتیبانی کامل را برای بهبود وضعیت داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط