فونیکسریمکسبهتام

نماینده مجلس: اخیرا امام جمعه یکی از شهرستان‌ها مجلس را به دریافت رشوه از ایران خودرو محکوم کرده

عصر خودرو- اخیرا امام جمعه یکی از شهرستان‌ها در جمع عده‌ای از مردم تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دریافت رشوه از ایران خودرو محکوم کرده و تمام مجلس شورای اسلامی را زیر سوال برده است. شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه باید نظارت موثری بر اظهارات ائمه جمعه داشته باشند.

نماینده مجلس: اخیرا امام جمعه یکی از شهرستان‌ها مجلس را به دریافت رشوه از ایران خودرو محکوم کرده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات یکی از ائمه جمعه شهرستان‌ها تاکید کرد: این‌که تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از تریبون نماز جمعه به رشوه‌خواری متهم کنند بی‌تقوایی محض بوده و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه باید به این موضوع ورود کنند.

    سید مرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا امام جمعه یکی از شهرستان‌ها در جمع عده‌ای از مردم تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دریافت رشوه از ایران خودرو محکوم کرده و تمام مجلس شورای اسلامی را زیر سوال برده است. شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه باید نظارت موثری بر اظهارات ائمه جمعه داشته باشند.

    وی در ادامه اظهار کرد: چنین اظهاراتی بین بی‌تقوایی و زیرپا گذاشتن اصول اخلاقی می‌باشد. از تریبون نماز جمعه باید تقوای الهی گسترش یابد اما چنین اظهاراتی بر خلاف ارزش‌های دینی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط