فونیکسریمکسبهتام

تایر‌های تولید داخل پاسخگوی نیاز کشور است

عصر خودرو- رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: تایر‌های تولید داخل پاسخگوی نیاز کشور است و به جز موارد خاص نیازی به واردات نداریم.

تایر‌های تولید داخل پاسخگوی نیاز کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا آل سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار لاستیک پس از الزام تولیدکنندگان تایر به عرضه محصولات خود از طریق پلتفرم‌های آنلاین گفت: خوشبختانه صف‌های طویل که پیش از این در واحد‌های صنفی توزیع کننده لاستیک وجود داشت از بین رفته و  با ادامه این روند فروشندگان تایر باید به دنبال خریدار باشند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران یادآور شد: توزیع تایر از طریق سند و کارت ملی شیوه‌ای است که واحد‌های صنفی طی 30 سال گذشته با آن خو گرفته اند و هر زمان که از این طریق اقدام به توزیع تایر کرده اند کاهش قیمت‌ها را به شدت و به سرعت در بازار شاهد بودیم.

    آل سارا در این خصوص که فروش از طریق پلتفرم‌های آنلاین باعث شده فروشگاه‌های خرده فروش تایر به میزان ثبت فروش خود در پلتفرم‌های مذکور، لاستیک دریافت کنند و این موضوع موجب حذف خرده فروشان و آپاراتی‌ها می‌شود، اظهار داشت: توزیع لاستیک به هر روشی که انجام شود نهایتا باید از طریق واحد‌های صنفی زیرنظر اتحادیه عرضه شود و خرده فروشان از این جهت مشکلی ندارند. مساله اصلی تامین سرمایه در گردش کارخانه‌های تایرسازی توسط واحد‌های صنفی فروش تایر است که نیاز به سرعت عمل دارد و شیوه فعلی فروش می‌تواند پاسخگوی این مساله باشد.

    وی اضافه کرد: نتیجه مدیریت بازار تایر از سوی نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف این است که امروز هیچ صفی را در واحد‌های صنفی فروش مشاهده نمی‌کنیم.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران در پایان تاکید کرد: خوشبختانه تایر‌های تولید داخل پاسخگوی نیاز کشور است و به جز موارد خاص نیازی به واردات نداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط