فونیکسریمکسبهتام

رئیس صنف جایگاه‌داران کشور:

برای بنزین سوپر و معمولی حداقل یک کارت در هر سکو موجود است

عصر خودرو- رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: هم اکنون به ازای هر سکو به فراخور موقعیت جغرافیایی و میزان فروش یک کارت سوخت آزاد وجود دارد و برای هر سکوی موتور و هر سکوی بنزین سوپر هر کدام یک کارت موجود است و طبق ارزیابی صورت گرفته همکاری خوبی توسط مردم و جایگاه‌ها وجود دارد.

برای بنزین سوپر و معمولی حداقل یک کارت در هر سکو موجود است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، اسدالله قلیزاده با بیان اینکه طی ماه‌های قبلی و روزهای اخیر که ساماندهی و کاهش کارت‌های آزاد جایگاه‌ها در حال اجرا بوده همکاری خوبی از سوی مردم شاهدیم و استفاده از کارت سوخت شخصی افزایش یافته است، اظهار کرد: امید داریم با همدلی موجود مالکان و پرسنل جایگاه‌ها این روند ادامه داشته باشد.

    وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مردم طی سالهای قبل برای سوختگیری به نرخ آزاد اکثرا از کارت جایگاه استفاده میکردند، اظهار کرد: طبیعی است که تغییر این عادت و به کار گیری کارت سوخت شخصی کمی زمانبر خواهد بود ولی به مرور و با اطلاع رسانی های دقیق می‌توانیم به تکلیفی که مصوبه مجلس مشخص کرده عمل کنیم.

    رئیس صنف جایگاه‌داران کشور با بیان اینکه بار اصلی اجرای طرح روی دوش جایگاه‌داران و پرسنل است که طی ماه‌های گذشته در سراسر کشور و روزهای اخیر خصوصا در کلانشهرها در تلاشند که مشکلی برای مردم ایجاد نشود، گفت:

    رئیس صنف جایگاه‌داران کشور تاکید کرد: هماهنگی های لازم بین مجموعه صنفی و مدیران و مسئولان افزایش یافته و اولویت اصلی این است که مردم با مشکل مواجه نشوند و تدابیر در همه استان‌های کشور از طریق ارتباط تنگاتنگ با جایگاهداران و دریافت نظرات مردمی اتخاذ می‌شود.

    قلیزاده با بیان اینکه طی روزهای اخیر آمار تماس‌های مردمی حاکی از همکاری خوب پرسنل و مردم دارد و کمترین شکایات را در این حوزه شاهدیم و اطمینان داریم که پیشنهادات و انتقادات مردمی بسیار راهگشا است، گفت:  صنف جایگاهداران به عنوان بخشی از مردم و پل ارتباطی، موارد را به تصمیم سازان منتقل می‌کند. مردم می‌توانند هرنوع انتقاد، پیشنهاد، تشویق یا شکایات خود را با شماره تلفنهای 09627 و 02177522678 با ما در میان بگذارند و مطمئن باشند که پیگیری می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو