فونیکسریمکسبهتام

نایب رییس اول مجلس:

سندی از اسامی دریافت‌کنندگان خودرو به هیات نظارت مجلس ارائه نشده است

عصر خودرو- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس انقلابی از مسائل حاشیه‌ای مبرا است، گفت: هیچ‌گونه سندی درباره اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده اند به هیات نظارت ارائه نشده است.

سندی از اسامی دریافت‌کنندگان خودرو به هیات نظارت مجلس ارائه نشده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علی نیکزاد ثمرین در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از اینکه علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز موضوع دریافت خودروهای شاسی بلند را در جریان استیضاح فاطمی امین وزیر صمت توسط نمایندگان مطرح کرد، از وی برای حضور در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت و خواسته شد اسامی افراد یا نمایندگانی که حواله خودرو دریافت کرده اند را اعلام کند.

    وی افزود: به صراحت اعلام می‌کنم که هیچ اسمی را بیگی نماینده تبریز به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه نکرده است و غضنفرآبادی در جایگاه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، اعلام کردند که این ادعا کذب است.

    نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به تماس تلفنی خود با حسین درویشیان بازرس ویژه رییس جمهور یادآور شد: به وی گفتم که شما اعلام کرده اید 100 نفر از نمایندگان خودرو دریافت کرده اند، ما در پی اسامی و حواله‌های ادعایی هستیم که وی این موضوع را تکذیب کرد.

    نیکزاد تصریح کرد: در تیرماه 1400 و قبل از دولت آیت الله رییسی و رای اعتماد در 10 شهریورماه 1400 به فاطمی امین و در استیضاح نخست وزیر صمت در 10 آبان 1401 و در استیضاح دوم در 10 اردیبهشت ماه 1402 ، مجلس به وظایف انقلابی خود عمل کرد و افرادی که در قطار دولت نمی‌توانند احتمالا با رئیس جمهور همراهی کنند، آنها را استیضاح می‌کند. اما ملت بزرگ ایران! به شما می‌گوییم که هیچ گونه سندی به ما در هیات نظارت در این باره ارائه نشده است.

    وی ادامه داد: بیگی سوالی داشت که رابطه خودروهایی که در تیرماه 1400 مطرح شد با استیضاح چیست؟ که ما هیچ رابطه‌ای پیدا نکردیم و بازرس ویژه رئیس جمهور هم آن را تکذیب کرد و رییس مجلس هم در نطق پیش از دستور خود به این موضوع اشاره کرد.

    نیکزاد خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی از این مسائل مبرا است و اجازه دهید که دولت و مجلس به این مسائل رسیدگی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط