فونیکسریمکسبهتام

واردات خودرو در دولت رییسی (۲۰۵)

ارائه لایحه دوفوریتی ورود خودرو به کشور

عصر خودرو- نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه مجلس در هر سه سال به واردات خودرو رای مثبت داده است اما با آن مخالفت شد؛ لذا اخیرا لایه دوفوریتی ورود خودرو را مطرح کردیم تا با واردات خودرو شاهد ارتقای امنیت، کیفیت و کاهش قیمت خودرو داخلی باشیم که امیدواریم رای اعتماد را کسب کند.

ارائه لایحه دوفوریتی ورود خودرو به کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز ارتباطات با اشاره به اینکه پیگیر اتمام پروژه نیمه کاره 20 ساله کنارگذر جنوبی بابل هستیم، اظهار کرد: برای تامین بخش روشنایی این کنارگذر مبلغ 13 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد تا با ایجاد روشنایی تصادفات این مسیر کاهش یابد.

    وی با اشاره به اینکه 15 میلیارد تومان نیز به بخش آسفالت این پروژه اختصاص یافت افزود: برای موضوع تقاطع این پروژه و همچنین پروژه های نیمه کاره 10 ساله به زمین مانده شهرستان بابل نیز با پیگیری انجام شده و نشستی که با وزارت راه، استاندار مازندران در قرارگاه خاتم الانبیاء داشتیم مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیاء از محل تهاتر نفتی عهده دار این پروژه شود..

    کریمی در خصوص پسماند و بحران زیست محیطی بابل تصریح کرد: در سال 1402 از ردیف بودجه اعتبار مستقلی برای پسماند استان‌های شمالی در نظر گرفته شد که پسماند بابل و رشت در اولویت اجرا قرار دارند.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: با پیگیری انجام شده و بازدیدی که مدیران ارشد از آثارتاریخی و میراث فرهنگی داشتند مقرر شد با اخذ مجوز از دفتر مقام معظم رهبری موزه گنجینه بابل به عنوان موزه باقی بماند.

    این مسئول با اشارره به اینکه در حوزه آبرسانی نیز اقدامات خوبی انجام شد گفت: از محل تامین منابع برای استان‌هایی مانند، سیستان و بلوچستان و غیره که با تنش آبی مواجه هستند با پیگیری انجام شده چهار منطقه بابل شامل این طرح شدند.

    کریمی فیروزجایی در خصوص واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس افزود: براساس قانون تعدادی خودرو به نهادها و سازمان‌ها واگذار شد این طرح شامل حال نمایندگان مجلس هم شد؛ اما با دستور رئیس مجلس اجازه هرنوع واگذاری از طریق ساختار خانه ملت رد و این واگذاری متوقف شد لذا نمایندگان موظف به تهیه خودرو در خارج حیطه کاری خود هستند.

    وی از اخذ بودجه 20 میلیارد تومانی برای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خبر داد و گفت: اخذ اعتبارات برای پروژه های دانشگاه علوم پزشکی بابل، زمین هفت تیر و حیدرکلا ، تشکیل ستاد بحران در حل مسئله سوخت کشاورزان، حل تخصیص کود کشاورزان و تلاش برای تصویب لایحه همسان سازی بازنشستگان از جمله اقدامات انجام شده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو