فونیکسریمکسبهتام

پایان شیرین مشکلات هوو

عصرخودرو: شرکت مام عباسی (MAM) نماینده انحصاری برند با کیفیت کرتک (Createk) چین برای کشنده سنگین و جنجال برانگیز هوو است.

پایان شیرین مشکلات هوو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷:۳۸

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،آقای احمد عباسی وجدی؛ مدیر فروش شرکت MAM در رابطه با کلیات شرکت گفت: شرکت مام عباسی سابقه ای 7 ساله در زمینه واردات قطعات تخصصی کشنده سنگین هوو و بیش از 15 نمایندگی در کشور دارد که قطعات وارداتی آن ها مواردی چون لوازم پیشرانه، توربوچارجر، میل و چهارشاخ گاردان، فیلتر هوا و روغن، کمک فنر و ... را در بر می گیرد. با این حال تنها یک سال از کسب نمایندگی انحصاری شرکت کرتک چین و واردات محصولات آن برای این کشنده به ایران می گذرد. این شرکت با سابقه کوتاه 4 ساله خود با پنج کشور ایران، امارات متحده عربی، روسیه، آذربایجان و الجزایر که همگی وارد کننده کشنده هوو هستند همکاری دارد.

    وی در پاسخ به این سوال که برند کرتک در مقابل تعداد بسیار زیاد برند های رقیب وارداتی بازار این کشنده؛ چه خصوصیت برتری برای عرضه کردن دارد گفت: تمامی برند های مشابه وارداتی کشنده هوو در بازار ایران کیفیت بسیار پایینی دارند و از همین رو بسیار ارزان قیمت هستند. محصولات این برند ها همگی به دلیل کیفیت بسیار پایین به سرعت از کار افتاده و نه تنها پول مصرف کننده را برباد می دهد بلکه مکانیک ها را هم به ستوه آورده اند. برند کرتک با ارائه کیفیت برتر، گارانتی، خدمات پس از فروش قابل توجه و در نتیجه جلب رضایت مشتری ها تغییرات زیادی در معادلات بازار بوجود آورده است.

    عباسی وجدی با اشاره به مشکلات خاص این برند در بازار افزود: اکثر خریداران و مشتری های بازار به دنبال اجناس ارزان قیمت هستند؛ کسی به کیفیت قطعات اهمیت چندانی نمی دهد. در حالی که خریداران اندک محصولات این برند که به واسطه بازار بی کیفیت قطعات هوو این برند را با وسواس و ترس بسیار زیاد انتخاب کرده اند علی رقم قیمت گران تر؛ از کیفیت آن بی نهایت راضی بوده و خواهان خریداری عمده محصولات هستند. از سوی دیگر شرکت کرتک چین اهمیت ویژه ای برای کیفیت محصولات خود قائل است و به هیچ وجه حاضر نیست برای ورود هرچه سریع تر به بازار اعتبار و کیفیت محصولات خود را به خطر بیندازد. مشکلات و معضلات همیشگی گمرک اجناس وارداتی از جمله تاخیر بیش از یک ماهه تحویل و هزینه های ناعادلانه ترخیص هم که جای خود دارد. مشکلاتی این چنین جا افتادن برند کرتک در بازار داخل را با تاخیر بسیار مواجه می سازد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو