فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون عمران مجلس:

خدمات‌دهی در بخش حمل و نقل عمومی در نوروز امسال رضایت‌بخش بود

عصرخودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس ‌گفت: برنامه‌های نوروزی انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی اعم از جاده‌ای، ریلی و هوایی نسبت به سال رضایت‌بخش بوده است.

خدمات‌دهی در بخش حمل و نقل عمومی در نوروز امسال رضایت‌بخش بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حمیدرضا پشنگ ریگی در زمینه عملکرد نوروزی دستگاه‌های امدادی به ویژه راه و شهرسازی گفت: سفرهای نوروزی، جاده‎ا‎ی، ریلی و هوایی به سیستان و بلوچستان بیشتر از سال گذشته بوده و با وجود افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان تلفات ناشی از سوانح رانندگی کمتر بوده است.

    وی افزود: دستگاه‌های مختلف به ویژه وزارت راه و شهرسازی برای ایجاد جاده‌های امن سنگ تمام گذاشتند که اقدامات و برنامه‌های نوروزی انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی اعم از جاده‌ای، ریلی و هوایی نسبت به سال گذشته متفاوت و ایده‎آل بوده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ایام نوروز در استان سیستان و بلوچستان لغو پروازی رخ نداد یادآور شد: عملکرد راهداران نیز در این مدت عالی بوده و شاهد انسداد هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان نبودیم.

    وی در زمینه سامانه اطلاع رسانی 141 گفت: مردم با مراجعه به این سامانه اطلاع‌رسانی می‎توانند از وضعیت جوی و ترافیکی مسیر سفر مطلع شوند و این مسئله کمک بزرگی به کاهش خطاهای انسانی در زمان رانندگی می کند، در واقع موجب افزایش امنیت خاطر و دقت رانندگان خواهد شد و با برنامه‌ریزی بیشتری مسیر سفر را طی می‎کنند.

    نماینده مردم شهرستان خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عبارت دیگر سامانه اطلاع‌رسانی 141 در پیشگیری از سوانح و تصادفات جاده‎ای مؤثر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط