فونیکسریمکسبهتام

فرماندار کرمان:

دوربین‌های کنترل و نظارت در محدوده کمربندی‌های کرمان نصب می‌شود

عصر خودرو: فرماندار کرمان در جلسه شورای ترافیک شهرستان از نصب دوربین‌های کنترل و نظارت در محدوده کمربندی‌های شهر کرمان خبر داد.

دوربین‌های کنترل و نظارت در محدوده کمربندی‌های کرمان نصب می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازتسنیم،  محمد علی توحیدی در اولین جلسه شورای ترافیک در سال 94 با اشاره به ورود قریب به 1 و نیم میلیون نفر میهمان و گردشگر به کرمان در ایام تعطیلات نوروز امسال، اظهار داشت: این حجم از گردشگر در مدت زمان کوتاه به خوبی توسط دست اندرکاران مدیریت شد و آمار نشانه کاهش شدت تصادفاتی منجر به مرگ و سنگین است و این امر نشان از زحمات همه عوامل مربوطه دارد.

    فرماندار کرمان با توصیف بهتر بودن وضعیت مدیریت ترافیک برون شهری نسبت به درون شهری افزود: سیاست سال 94 ما بر این است که از سیستم‌های الکترونیکی در طیف گسترده‌ای استفاده کنیم، باتوجه به اینکه بیشترین آمار تصادفات در محدوده کمربندی‌های اطراف کرمان صورت می‌گیرد نصب دوربین‌های کنترل و نظارت در محدوده کمربندی‌ها قطعاً نتایج بهتری خواهد داد.

    وی ضمن قدردانی از شهرداری در مورد انجام امور مربوط به این ورودی خواستار تکمیل آن و بوجود آوردن شرایط ایمن‌تری در این محدوده شد.

    فرماندار کرمان موضوع پلیس راه باغین را یکی دیگر از دغدغه‌های مسئولان دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه پلیس راه باغین سال 1347 راه‌اندازی شده تا به امروز تغییرات چندانی از لحاظ فیزیکی نداشته و با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و خودرو ،در چند دهه اخیر این پلیس راه همین شرایط را داشته است.

    توحیدی خواستار ارائه طرحی جامع از سوی مسئولان مربوطه از جمله پایانه‌ها، شهرداری و اداره راه و شهرسازی و گفت: پلیس راه باغین در نقطه مناسبی مستقر شده و اشراف کامل به تمامی ورودی و خروجی‌ها دارد لکن مشکل آن کمبود فضای کافی است که به لحاظ محدود بودن مشکلاتی ایجاد کرده است و با افزایش فضای کافی و درخور مأموریت‌های فراوانِ این پلیس راه مشکل مرتفع خواهد شد.

    وی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری باغین باید با همکاری اداره راه و شهرسازی راهکارهای لازم در مورد ملحق کردن زمین پشت پلیس راه را بررسی و در کوتاهترین زمان عملیات اجرایی مربوط به این پروژه را شروع کنند.

    فرماندار کرمان موضوع دیگر شورای ترافیک شهرستان کرمان را بحث پارکینگ‌ها در خیابان شهید بهشتی حدفاصل چهار راه سمیه و ولیعصر(عج) اعلام کرد و خواستار همکاری اداره راه و شهرسازی و شهرداری به منظور احداث چند پارکینگ در این مسیر شد.

    توحیدی راه‌اندازی خط ویژه از میدان آزادی تا چهار راه ولیعصر(عج) و بلعکس را یکی دیگر از برنامه‌های شورای ترافیک فرمانداری عنوان کرد و از مسئولان شهرداری خواست تا کار را پس از کارشناسی و پخته‌تر شده اجرا کنند.

    در پایان جلسه توحیدی با بررسی مصوبات شورای ترافیک در سال 93 گفت: تمامی هم و غم ما بر حل مشکلات شهروندان و روان‌تر شدن ترافیک شهری در تمامی محدوده‌های پرترافیک و نقاط حادثه خیز است.

    همچنین اجرای طرح پارک ممنوع از چهار راه سمیه تا چهار راه ولیعصر(عج) یکی دیگر از طرح‌های شورای ترافیک شهرستان در سال جدید  بود که مقرر شد شهرداری ظرف یک ماه آینده در ادامه طرح پارک ممنوع از میدان آزادی تا چهار راه سمیه این طرح را تا چهار راه ولیعصر(عج) نیز ادامه دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو