فونیکسریمکسبهتام

محصول جدید استارتک رونمایی شد

عصرخودرو: شرکت استارتک از خودرو پیکاپ جدید خود رونمایی کرد.

محصول جدید استارتک رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازموج، اِستارتِک (Startech) تیونر نام‌آشنای آلمانی که تمرکز خاصی روی محصولات لندروور، رنجروور و جاگوار دارد، در جدیدترین ماجراجویی خود به سراغ یک لندروور با فاصله محوری بلند (Long-Wheelbase) رفته و یک پیک‌آپ از دل آن بیرون آورده است.

    برای خلق این پیک‌آپ منحصربه‌فرد، اِستارتِک کابین را از انتهای صندلی‌های ردیف عقب جداسازی کرده و فضای باقیمانده را به‌صورت مجزا درآورده است. اندازه فضای بار حاصل 109 سانتی متر است که با باز کردن درب قسمت بار (با کلید یا از درون کابین) حدود 51 سانتی متر دیگر به آن اضافه می‌شود.

    نمای بیرونی تغییرات زیادی دارد و بر اساس ادعای اِستارتِک تمام عناصر بدنه منحصربه‌فرد هستند. یک کیت عریض هم به‌صورت استاندارد روی آن نصب می‌شود که گلگیرهای برآمده‌ آن در کنار رینگ‌های غول‌پیکر 23 اینچی و لاستیک‌های 305/30 چهره مهیبی به رنجروور پیک‌آپ می‌دهد. یک اسپویلر هم در انتهای سقف نصب‌شده که به همراه زه فیبر کربنی که محفظه بار را احاطه می‌کند نقش ایجاد آئرودینامیک بهتر و حفاظت از بار را بر عهده دارند.

    درون کابین از چرم دست دوزی شده برای صندلی‌ها و ترکیب چرم و آلکانتارا در دیگر قسمت‌ها استفاده می‌شود؛ می‌توان به‌صورت سفارشی فیبر کربن را نیز به موارد فوق اضافه کرد تا هرچه بیشتر حس خاص بودن به بیننده بدهد. البته همه‌چیز به اینجا ختم نمی‌شود چون تمامی جزئیات با سلیقه مالک انجام خواهد گرفت.

    قوای محرکه این لوکس خاص همان پیشرانه V8 به حجم 5 لیتر است که در مدل استاندارد رنجروور استفاده می‌شود؛ همچنین امکان استفاده از دیگر پیشرانه‌های خط تولید رنجروور هم وجود دارد. اعداد و ارقام فنی آن نیز نسبت به مدل استاندارد تفاوت‌هایی خواهد داشت؛ در منابع مختلف روایت‌های متفاوتی درباره قدرت موتور آن به چشم می‌خورد اما هنوز اطلاعات دقیق و موثقی که بتوان از آن استفاده کرد در دسترس نیست. سیستم اگزوز آن با نمونه ساخت اِستارتِک تعویض شده و نوایی که می‌نوازد از درون کابین قابل‌کنترل است. سامانه تعلیق هم ساخت اِستارتِک بوده و راننده می‌تواند ارتفاع آن را تا حداکثر 30 میلی‌متر کاهش دهد.

    این پیک‌آپ منحصربه‌فرد انگلیسی-آلمانی برای نخستین بار با نوع خاصی از رنگ قرمز در نمایشگاه 2015 شانگهای در معرض دید عموم قرار گرفته است. جالب اینجاست که این خودرو به علت ماهیت وانت بودن آن و درنتیجه مالیات و عوارض پایین‌تر، در بسیاری از بازارها از نسخه SUV رنج‌روور پایه هم برای خریداران ارزان‌تر تمام می شود.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو